اینگونه اقدامات اداره ورزش و جوانان در بی اهمیتی به شهرستان ها در کنار بایکوت خبری رسانه ها ، نمی تواند قابل پذیرش باشد و امید است این رویه اشتباه کنار گذاشته شود تا از این به بعد شاهد ، تحرک بیشتر در ورزش استان باشیم.
کد خبر: ۵۰۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 14 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مسابقات کشتی قهرمان بزرگسالان استان در سالن تربیت بدنی شهرستان چرام ، برگزار شد و در پایان این مسابقات ، تیم کشتی میزبان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
براساس نتایج بدست آمده از 70 مسابقه ، تیم های کشتی یاسوج و گچساران به ترتیب دوم و سوم شدند.
بنا بر این گزارش و در قسمت انفرادی این مسابقات در وزن  کیلو گرم 57 فرشید چمن از یاسوج به اول دست یافت. میثم  باغ سخا  از بهمئی  دوم و  محسن سالارى از چرام سوم شد.
در وزن 61 کیلو گرم میلاد مسلمى دوست از یاسوج اول شد ،عابد آویزه  از چرام دوم و محمد اکبرى نژاد  از گچساران سوم شد .
در وزن 65 کیلو گرم ایمان اسد روز از چرام به مقام اول دست یافت، مهرداد فتاحى نژاد از گچساران دوم شد و هاشم جبیره ازبهمئی سوم شد .
در وزن 70 کیلو گرم احسان دهش از گچساران اول شد ، مهرداد بهنامى از چرام و  پوریا  همتینان نسب از سوق دوم و سوم شدند.
در وزن 74کیلو گرم امید ولى پور از یاسوج به مقام اول دست یافت ، على آروانه از چرام و  حسین برز از گچساران در مکانهای دوم و سوم این رقابت دست یافتند.
دروزن 79 کیلو گرم هاشم نوذرکیا از چرام با برتری مقابل حریفان به مقام برتر دست یافت.فرشید احمدپور از سوق و میثم کاویانى از گچساران  در سکوی دوم و سوم این وزن قرار گرفتند .
در وزن 86 کیلو گرم آرش هادى پور ازسوق به مقام اول   دست یافت ،حمید رودشتى از چرام دوم شد و مهدى چمن از یاسوج سوم شد .
در وزن 92 کیلو گرم نوید رواق از یهمئی ،آرمان پرویزى از چرامو  عیسى آذر بخشى از به ترتیب در مکانهای اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن 125 کیلو گرم بهمن یارى از گچساران اول شد ،حافظ مظاهرى از سوق دوم و مرتضى اکبرى از چرام بر سکوی سوم جا گرفت .
 
 
دهن کجی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به یک مسابقه مهم؟
اما این مسابقات برای کسانیکه در سالن بودند ، بسیار زیبا و تماشایی بود ، چرا که گلچینی از بهترین کشتی گیران حضور داشتند و رقابت ها بسیار پر حرارات و در سطح فنی بسیار بالایی برگزار شد . 
این رقابت ها هر چند از لحاظ ورزشی بسیار جذاب بود اما نبود هیچکدام از مسئولین استانی ورزش و جوانان ، این شائبه را بوجود آورده بود که این مسابقات برای آنان چندان اهمیتی نداشته است!
در حالی که برخی از برگزار کنندگان اعلام کردند این مسابقات انتخابی تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری است ، امید می رفت ، مدیر کل ، یا یکی از معاونین و یا رئیس هیئت کشتی در محل برگزاری مسابقات حاضر می شدند اما هیچکدام نیامدند تا فرماندار ، برخی اعضای شورای شهر، مدیریت آموزش و پرورش و رئیس ورزش و جوانان چرام ، خود به نظارت و تماشای رقابت ها بپردازند.
به نظر می رسد اینگونه بی اهمیتی مدیران ورزشی استان نسبت به مسابقاتی که در شهرستان ها برگزار می شود در کنار برخی اقدامات دیگر در حوزه ی اطلاع رسانی می تواند نمرات منفی این اداره کل را افزایش دهد ! چرا که برخی خبرنگاران از این موضوع گلایه دارند که چرا اداره ورزش و جوانان ، در هنگام حضور مسئولین کشوری ، به رسانه ها اطلاع رسانی نمی کنند؟ و تنها با یک خبر محدود که دستپخت ، روابط عمومی این اداره کل هست ، استان را پس از پایان سفر مسئول کشوری اطلاع رسانی می کنند. و نکته جالبتر این قضیه برگزاری نشست خبری است که گاها بطور محدود در سال برگزار می شود و این مسئولین فکر می کنند با برگزاری سالی یک یا چند نشست خبری توانسته اند ، رسانه ها را در عدم پوشش انتقادات مربوط به حوزه ی ورزش قانع کنند!
به هر جهت اینگونه اقدامات اداره ورزش و جوانان در بی اهمیتی به مسابقاتی که درشهرستان ها برگزار می شود در کنار بایکوت خبری رسانه ها ، نمی تواند قابل پذیرش باشد و امید است این رویه اشتباه کنار گذاشته شود و از این به بعد شاهد تحرک بیشتر در ورزش استان باشیم.
 
گزارش تصویری از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان در چرام
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
مدیران غیربومی دلشان به حال جوانان این استان نسوخته فقط اومدن مدیریت کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار