کد خبر: ۵۰۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 15 October 2017
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: تحریم سپاه در اقتصاد کشور تاثیری ندارد، تا آنها بتوانند با تحریم‌ سپاه بر سرنوشت اقتصادی کشور تأثیر بگذارند.

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از حیث امور اجرایی در کشور نقش دارد، گفت: تحریم های آمریکا در بحث مناسبات بین المللی است و سپاه در زمینه مناسبات بین المللی اقتصادی نقشی ندارد و در مباحث سیاسی به ویژه مباحث نظامی در ایران و منطقه برای حفظ امنیت مردم نقش آفرینی می کند.

سپاه نقش خود را در تمامی عرصه ها با قوت ایفا می کند و ادامه می دهد

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، افزود: قطعا آمریکایی ها با ما بحث سیاسی و نظامی دارند، لذا تحریم سپاه در اقتصاد کشور تاثیری ندارد، تا آنها بتوانند با تحریم‌ سپاه بر سرنوشت اقتصادی کشور تأثیر بگذارند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سپاه کارکرد و نظام خاص خود را دارد، تصریح کرد:در تحریمی که آمریکا علیه سپاه انجام داده قطعا تمام مردم ایران و ارکان نظام اعتراض و مخالفت جدی دارند و در برابر آنها مقاومت می کنند، لذا سپاه نقش خود را در تمامی عرصه ها با قوت ایفا می کند و ادامه می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار