تابناک گزارش می دهد؛
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه محروم‌ترین شهرستان استان است، خواستار توجه ویژه استاندار کهکیلویه و بویراحمد نسبت به این شهرستان شد.
کد خبر: ۵۱۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 17 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیأت همراه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
علی پوزش در این جلسه اعتبار اختصاص داده به کهگیلویه در سال جاری را 35 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: 220 پروژه نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد.

درخواست توجه و نگاه ویژه به محرومیت کهگیلویه /220 پروژه نیمه تمام در کهگیلویه وجود دارد/اشتغالزایی ۱۰هزار نفری با بهره برداری از سد آبریز+تصاویر
فرماندار کهگیلویه محور پاتاوه- دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا عنوان و با بیان اینکه این پروژه در سال گذشته پیشرفت آن چنانی نداشت، گفت: در سفر هیات دولت به استان 200 میلیارد تومان به پروژه اختصاص داده شد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه تا پایان سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.فرماندار کهگیلویه از طرح آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه به عنوان دیگر پروژه های کلنگ زنی دولت تدبیر و امید یاد کرد و با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شده است، گفت: با بهره‌برداری از این طرح شاهد کاهش مهاجرت مردم از این شهرستان به شهرستان های همجوار خواهیم بود. پوزش با توجه به تلاش های نماینده کهگیلویه در گازرسانی به دیشموک قلعه رئیسی عنوان کرد: این پروژه هم با پیشرفت چشمگیری در حال اجراست.وی خواستار تسریع در مطالعه سد آبریز شد و افزود: در صورت بهره برداری 25 هزار هکتار زمین حاصلخیز را در بر می گیرد و اشتغالزایی 10 هزارنفری را سبب خواهد شد.
فرماندار کهگیلویه از پتروشیمی دهدشت به عنوان دیگر پروژهایی که کار آن به خوبی پیش می رود یاد و تصریح کرد: تلاش های نماینده و هلدینگ خلیج فارس به دستور وزیر نفت پیشرفت این پروژه را دو چندان نموده و پس ازخاکبرداری، مناقصه ساختمان‌های غیرصنعتی آن به زودی برگزارخواهد شد.
به گزارش فارس از دهدشت،پوزش با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه محروم ترین شهرستان استان است، خواستار توجه ویژه استاندار کهکیلویه و بویراحمد نسبت به این شهرستان شد. بر اساس این گزارش، مشکلات جاده‌های ارتباطی، مطالبات برخی ادارات از جمله شبکه بهداشت و درمان، بحث خرید گندم، توسعه متوازن و ارتقاء شاخص‌های شهرستان با سایر شهرستان‌ها دیگر مسائلی بود که فرماندار کهگیلویه به آن ها اشاره کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار