تابناک گزارش می دهد؛
یادواره ۷۲ شهید گلگون کفن حومه شرقی دهدشت با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)دستگرد و پایگاه مقاومت بسیج شهیدباقری طولیان درفضایی معنوی در گلزار شهدای روستای طولیان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 17 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،جانشین سپاه فتح استان در این یادواره اظهار داشت:همزمانی این یادواره باشهادت امام سجاد(ع)و ایام ماه محرم حکایت ازاستمرار این حرکت و پویایی ان دارد.

سرهنگ انصاری با ذکر خاطره ای ازامام (ره) گفت: وقتی امام خمینی(ره) درسال ۱۳۳۲ نزد استاد خودش،استادشاه آبادی رفت از این روحانی برجسته شنید که یک جنگی درجنوب کشور رخ میدهد و نخل ها بی سر می شوند و مردم زیادی از ایران و کشور متخاصم کشته می شوند ولی این حرف را جایی تکرار نکنید.

انصاری بیان نمود پس از این سفارش استاد شاه آبادی، امام (ره)همواره این موضوع را مد نظر داشت تا اینکه جنگ هشت ساله برما تحمیل شد و رزمندگان ما با دستان خالی حماسه هایی خلق نمودند و اینها همه ناشی از روحیه و شجاعت امام خمینی(ره) و اعتماد به نفس ایشان بود.
سرهنگ انصاری با یادی از شهید حججی خاطر نشان کرد:این شهید وال امقام برای رسیدن به شهادت از امام رضا(ع) متوسل شد و اسارت ایشان همانند واقعه کربلا با صلابت و پیروزمندانه بود.

سرهنگ انصاری درباره پیش کشیدن توان دفاع موشکی ایران اسلامی نیز گفت:دشمن با اصل نظام مشکل دارد و میداند موشک ما وحدت ماست.

جانشین سپاه فتح استان در واکنش به سخنان وقیحانه ترامپ گفت:
رییس جمهورگاوچران امریکا میگوید سپاه تروریست است.
حالا سوال ما اینست که مگر داعش و منافقین و القاعده را شما تطمیع و تحریک نکردید و ازطرق مختلف با نظام ما درگیر نشدید و شکست نخوردید.
مگر آرم سپاه بر بزرگترین ناو شما حک نشد؟ چه گزینه ای را سراغ دارید که انجام نداده باشید و تنها یک گزینه هست و آنهم صداقت است که آن را هم رعایت نکردید.
یادگارهشت سال دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب ما فراگیر است و آل سعود و نوچه های ان از اسلام شیعی وحشت دارند وطالب اسلام امریکایی هستند و برای همین هم در برابر ترامپ خود را خوار میکنند و ترامپ هم می گوید که آنها را دوشیدم .
سرهنگ انصاری بااشاره به یاوه گویی های ترامپ گفت:
سپاه نوکر مردم است وماموریتش حفظ دستاوردهای انقلاب است و در دورترین مناطق ماموریت های جهادی را انجام میدهد.
انصاری تاکید کرد سپاه وظیفه مهمی دارد و گوش به فرمان ولایت ماموریت های خود را اجرا می کند و هرجا و هروقت رهبری دستور بفرمایند با صلابت تمام و با پشتیبانی مردم و نیروهای مسلح درسهایی محکمی به دشمن خواهد داد و دشمن میداند که دست از پا خطا کند با قدرت و واکنش سپاه پاسداران روبرو خواهد شد.
انصاری در پایان اظهار کرد:باید با همدلی و با حضور در صحنه و وحدت مثال زدنی همواره از نظام پشتیبانی و حراست کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار