کد خبر: ۵۱۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 17 October 2017
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیمانکار پل ارتباطی تراب خلع ید شده و ظرف 45 روز آینده پیمانکار جدید مشخص و عملیات اجرایی پل از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمدعلی علیمردانی عصر امروز در بازدید از پروژه راه ارتباطی لنده، تراب به دهدشت به کمبود اعتبارات عمرانی اشاره و گفت: در حوزه راهداری و راه‌سازی مشکلات اعتباری بسیاری وجود دارد که در برخی پروژه‌ها منجر به راکد شدن پروژه گردیده است.

وی افزود: پروژه محور لنده ، تراب به دهدشت در سه قطعه طراحی شده که پروژه اول آن به طول 800+2 به پیمانکار واگذار گردید و دو قطعه دیگر نیز آماده واگذاری به پیمانکار می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه اول با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده که تا کنون بیش از 40 درصد پیشرفت داشته است.

علیمردانی به پل تراب اشاره و گفت: پیمانکار این پروژه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت خلع ید شد و روند واگذاری پروژه به پیمانکار جدید در حال طی شدن بوده که ظرف 45 روز آینده پیمانکار جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: پل تراب از جنس سازه‌های فولادی بوده و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال خریداری شده که امید است با تزریق اعتبار لازم در آیده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبارات استانی جوابگوی نیاز راه‌سازی در استان نبوده و لازم است مسؤولان از طریق ماده 180 نسبت به حمایت این پروژه‌ها اقدام کنند.

علیمردانی در پایان خاطرنشان کرد: جاده ارتباطی لنده به تراب و دهدشت بالغ بر 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز داشته که امیدواریم استاندار محترم و نماینده شهرستان در این خصوص تدابیر لازم را بیندیشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار