به مناسبت هفته تربیت بدنی:
رئیس اداره ورزش و جوانان لنده ،برنامه های ورزشی فرهنگی اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۱۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 18 October 2017


رئیس اداره ورزش و جوانان لنده ،برنامه های ورزشی فرهنگی اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی را تشریح کرد.


محمود فاضلی در این مورد به تابناک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی که از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز و تا روز سه شنبه  ۲ آبان ماه ادامه دارد ، برنامه های متنوعی از سوی اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی شده است که برای ایجاد طراوت شادابی و ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و از انتهای همین هفته اجرا می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از عموم علاقه مندان درخواست کرد: نسبت به شرکت در رشته های مختلف ورزش به ویژه پیاده روی خانوادگی روز جمعه مورخه ۲۸ مهرماه آماده باشند.

فاضلی گفت:  روز چهارشنبه ودر اولین روز برگزاری، با حضورروسای هیاتها و جمعی از ورزشکاران، غبارروبی گلزار شهدا  و دیدار با امام جمعه را خواهیم داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده بابیان اینکه در روز پنج شنبه ۲۷ مهر با پیشکسوتان ورزش دیدار خواهیم داشت ، ابراز کرد:در همین روز برگزاری مسابقات والیبال بانوان در رده نوجوانان برگزار خواهد شد.

محمود فاضلی بیان داشت: در روز جمعه با حضور مردم ومسئولین همایش بزرگ پیادروی را برگزار خواهیم کرد وپس از آن میزبان مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان استان در لنده خواهیم بود.

فاضلی به برگزاری مسابقات هندبال،کاراته،کونگ فو،طناب کشی،طناب زنی بانوان ،بدمینتون،فوتسال بانوان و مسابقات والیبال نوجوانان در روزهای شنبه تا دوشنبه اشاره کرد و افزود:  در این هفته سعی خواهد شد مسابقات ورزشی مطلوبی در این شهرستان برگزار شود و رضایت ورزشکاران در این زمینه جلب شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار