کد خبر: ۵۱۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 18 October 2017
تصادف در محور سمیرم، یاسوج در جنوب استان اصفهان، شش سرنشین پژو و نیسان وانت را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش صاحب نیوز؛ رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم در این رابطه، اظهار کرد: بعد از تماس تلفنی با کشیک امداد جمعیت هلال احمر سمیرم مبنی برتصادف دو خودرو در محور سمیرم، یاسوج درمسیر چشمه رشته، بلافاصه این مورد به پایگاه امدادجاده ای بین شهری شهید افشاری گردنه پشته اعلام شد.
سید نورمحمد موسوی تصریح کرد: نیروهای امدادی بلافاصله، برای امداد رسانی به یک مورد تصادف خودرو سواری پژو با وانت نیسان در محور سمیرم یاسوج اعزام شدند.
این مسئول خاطر نشان کرد: نجاتگران پایگاه امدادی شهید افشاری، به همراه یک دستگاه آمبولانس و دستگاه سِت نجات رهاسازی، به منطقه اعزام شدند که پس از اقدام های پیش بیمارستانی شش مصدوم این سانحه را با همکاریاورژانس۱۱۵به بیمارستان سیدالشهدا(ع) انتقال دادند.
موسوی تاکید کرد: شماره ۱۱۲ امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به هموطنان و در راه ماندگان جاده ای است.
حادثه دیدگان، شامل دو مرد، دو زن و دو کودک مصدوم هستند، که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه، به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم منتقل شدند.
فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با برخورداری از پنج پایگاه جاده‌ای، یک شهری، یک اتاق فرمان و ۱۴ نفر پرسنل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.
بر این اساس، جاده سمیرم، یاسوج به طول ۱۶۴ کیلومتر از جمله محورهای پرحادثه جاده است و این موضوع بویژه در فصل زمستان و در گردنه برفگیر پشته، بیشتر مشهود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار