کد خبر: ۵۱۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 18 October 2017
ایجاد پارک مطالعه در بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهر یاسوج پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان به همراه جمعی از کارشناسان اداره کل با نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج دیدار کردند.
شهردار جدید شهر یاسوج در این دیدار با ارائه طرح "پارک مطالعه" در فضا‌های سبز شهر یاسوج گفت: در جلسه‌ای که با اعضای شورای شهر خواهیم داشت اجرای این طرح در فضا‌های سبز و بوستان‌ها را بررسی و عملیاتی خواهیم کرد.
نستهن مقدم افزود: نگاه فرهنگی در شهرداری یاسوج در اولویت کار خواهد بود و این نگاه در زمینه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی ویژه‌تر خواهد بود.
در این دیدار سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان نیز گفت: حمایت شهرداری از کتابخانه‌های عمومی، کمک به اعتلای فرهنگ مطالعه در شهر یاسوج است.
رحیمیان افزود: کتابخانه‌های عمومی در این شهر جوابگوی خیل عظیم جوانان اهل مطالعه نیست و شهرداری یاسوج می‌تواند با ایجاد کتابخانه یاریگر و همکار ما در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.
وی ادامه داد: ایجاد قرائت خانه برای جوانان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه‌های کتاب، نشست‌های مشترک فرهنگی و تبلیغات محیطی متناسب با موضوع کتابخوانی توسط شهرداری می‌تواند شروع خوبی برای تعامل در این زمینه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار