فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده : در این اردوی بیش از 150نفر از دانش آموزان شرکت داشته که از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دیدن می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 18 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان لنده با حضور بیش از150نفر از دانش آموزان دبیرستانی با بدرقه مسئولان سپاه ناحیه لنده و آموزش وپرورش شهرستان لنده راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در جمع دانش آموزان بسیجی گفت: آنچه نیاز امروز جامعه است حفظ و نشر ارزش های والای انقلاب اسلامی و حماسه های هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: اردوی های راهیان نور فرصتی مناسب برای تجدید عهد و میثاق با شهیدان و شناخت کامل از وصایا و نصایح شهیدان در این اردوها است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده تصریح کرد: در این اردوی بیش از 150نفر از دانش آموزان شرکت داشته که از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شامل « شلمچه ، دهلاویه ، طلائیه ، هویزه ، اروند »و یادمان‌های شهدای گرانقدر جنوب غرب کشور دیدن می‌کنند.

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان لنده + تصاویر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنده هم دراین آئین اظهار داشت: این دانش آموزان با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با مناطق عملیاتی  هشت سال دفاع مقدس و همچنین به منظور آشنایی با  فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

 علی جاویدان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی  در جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور، با تقویت روحیه مقاومت و خودباوری  جوانان و نوجوانان است.

جاویدان با تأکید بر اینکه این اردوها هر سال باشکوه‌تر وچشمگیرتر  از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان  و نسل جوان با  حضور در مناطق مختلف  شلمچه و غرب کشور با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌های شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر اهداف این سفر بوده که  به دنبال دارد و امیدواریم  با اجرایی چنین برنامه‌های فرهنگی در جامعه گامی موثری در این مسیر برداشته و شاهد ترویج این فرهنگ درجامعه ونسل جوان باشیم.

جاویدان با بیان اینکه یادآوری رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دانش‌آموزان با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و لمس جایگاه شهدا مهّم‌ترین هدف ما از برگزاری این اردوها است، افزود: این دانش‌آموزان از یادمان‌های عملیاتی، هویزه، طلائیه، اروندکار و دهلاویه دیدار می‌کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار