کد خبر: ۵۱۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 18 October 2017
امام جمعه اقلید بر لزوم مساعدت مسؤولان مربوطه برای بازگشایی این جاده حتی به صورت موقت در ایام اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: پس‌ازاین ایام با رفع نواقص می‌توان کمبودها و مشکلات را برطرف کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان که صبح امروز با حضور معاون فرماندار، شهردار، رؤسای شورای شهر و شهرستان اقلید و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد، با اشاره به جاده اقلید یاسوج که محل تردد اتوبوس‌های زائران اربعین حسینی بود و به دلیل تصادفی که پیش آمد، حدود یک سال مسدود شده است بر لزوم مساعدت مسؤولان مربوطه برای بازگشایی این جاده حتی به صورت موقت در ایام اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: پس‌ازاین ایام با رفع نواقص می‌توان کمبودها و مشکلات را برطرف کرد.

در ادامه دبیر ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان اقلید به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد پرداخت و از مشارکت مردم این شهرستان در ترفیع گنبد طلای حرم امام حسین (ع)، ساخت صحن و شبستان‌های عقیله بنی‌هاشم زینب کبری (س) در کربلا، حضرت زهرا (س) در نجف، امام زمان (عج) در سامرا و امام رضا (ع) در کاظمین و... سخن گفت.

قاسم قربانی بر لزوم همکاری در راستای راه‌اندازی موکب‌ها و نیز بازگشایی جاده اقلید یاسوج تأکید کرد و همت مسؤولان را در این راستا خواستار شد.

وی با اشاره به دو موکب شهرستانی و یک موکب برون‌مرزی اقلید یادآور شد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان تحویل داده و در اجر و پاداش معنوی این کار شریک شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار