کد خبر: ۵۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 18 October 2017
از ۸ آبان ماه امسال پرواز تهران به یاسوج ساعت ۸ صبح و یاسوج به تهران صبح‌ها از ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری طرح توسعه طول باند فرودگاه یاسوج تا آبان ماه امسال خبر داد.
زارعی به تغییر ساعت پرواز تهران- یاسوج و دایرشدن خط پرواز مشهد یاسوج و بالعکس اشاره کرد و گفت: با اتمام توسعه باند فرودگاه یاسوج که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد با هماهنگی‌های که با شرکت هواپیمایی "ایران ایر" انجام شد پرواز‌های عصرگاهی از یاسوج به مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.
زارعی همچنین از تغییر ساعت‌های پرواز یاسوج به تهران و بالعکس بنا به خواسته مردم خبر داد و اضافه کرد: با مذاکره با شرکت هواپیمایی آسمان از ۸ آبان ماه امسال پرواز تهران به یاسوج ساعت ۸ صبح و یاسوج به تهران صبح‌ها از ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون در فرودگاه یاسوج امکان پرواز در تمامی روز‌های هفته وجود نداشته است گفت: با رایزنی‌های انجام شده از ۱۳ آبان ماه امسال در هر روز هفته امکان پرواز از فرودگاه یاسوج وجود دارد.

زارعی با بیان اینکه توسعه باند فرودگاه یاسوج ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد افزود: علاوه بر افزایش طول باند عملیات روشنایی آن هم همزمان به بهره برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار