تابناک گزارش می دهد؛
 به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای اداری به اجرای ورزش صبحگاهی در پارک شهید دستغیب (جنگلی) دهدشت پرداختند.
کد خبر: ۵۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 19 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،در حاشیه این برنامه، فرماندار کهگیلویه طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش، سلامت، فرهنگ و امید به عنوان شعار امسال هفته تربیت بدنی انتخاب و امید است که فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به آن در بین جامعه نهادینه شود.
علی پوزش با اشاره به اینکه هر روز هفته تربیت‌ بدنی با عناوین مختلفی نامگذاری گردیده گفت: امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهر، به عنوان روز” ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت، جانبازان و معلولان ” نامگذاری و برنامه‌های مختلفی برای هفته تربیت بدنی امسال از طرف اداره ورزش و امور جوانان شهرستان در نظر گرفته شده  که این برنامه‌ها بیشتر در بخش‌های مختلف ورزشی و آموزشی برگزار می گردد.
در این همایش بعد از اجرای حرکات ورزشی در قالب ورزش صبحگاهی، رضا نیکوئی زاده رئیس اداره ورزش شهرستان به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان به تشریح برنامه های این اداره در طول هفته پرداخت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار