کد خبر: ۵۱۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 29 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،یک مخاطب فضای مجازی در پاسخ به نقد یکی از فعالان رسانه ای،جوابیه ای صادر کرد.
بر اساس این گزارش،متن جوابیه به در ادامه می آید؛
با سلام

نقد شما خطاب به استاندار جديد كهگيلويه و بوير احمد را چند روز قبل خواندم و نكاتي مففول مانده است كه در ادامه از نظر مردم شريف و شما مي گذرد

١.استاندار در جلسات چه مي گويد كه شما را وادار به نوشتن چنين عريضه ي غرض ورزانه و عجولانه و بدور از انصاف مي كند؟ آيا ايشان جز اينكه زخم كهنه اين استان را فرياد مي زند و طايفه گرايي و قوم و قبيله و باند بازي و استخدامهاي فله اي را محكوم مي نمايد سخن ديگري به زبان آورده است ؟ چرا صحبت هاي ايشان مورد قبول آحاد مردم است اما شما سخنان از دل بر آمده را محكوم مي نمايد؟

٢.استاندار از استخدامهايي گفت كه بدون ضابطه و قانون اتفاق افتاده است. آقاي ..... اي كاش از روند جذبتان در سازمان مديريت و برنامه ريزي براي مردم شفاف مي گفتيد كه با چه شيوه اي جذب دستگاهي شده ايد كه خود محل برنامه ريزي و قانون مداريست؟ آيا صحبت هاي استاندار در خصوص استخدام غير قانوني امثال شما حرف بي راهي بود؟ بر آشفته شدن شما بخاطر منافع استان نيست. خود بهتر از هر كسي واقفيد كه منظور استاندار چيست و چه شبكه هاي فسادي را نشانه رفته است و من بعد خواب را از چشم مديران رانتي و وابسته به جريانهاي سياسي مي ربايد.

٣ . از آزادی قلم سخن به ميان آورده ايد و شرف قلم خود، اما چه بگويم كه نه آزادگي در آن قلم مجيز گو ديده مي شد و نه رسالت خبرنگاري .مردم بهترين قاضي هستند و مي دانند كه اين مطلب سفارشي و خزعبل براي آرامش روان بهم ريخته اربابان زر و زور و تزويرت بود كه شكوه پوشالينشان در اين استان توسط احمدي شكست.
همانا كه بدون هيچ ضابطه اي يك شبه در مهمترين جاي اين استان استخدامت كردند و هزاران جوان لايق و تحصيل كرده را نايده گرفتند.

٤.آقاي ..... خواهش مي كنم قلم فروشي نكنيد . جامعه شريف خبرنگار را مجيز گو و سفارش پذيرش جلوه ندهيد.چرا با سو استفاده از اعتماد عمومي به رسانه ها مجيز نالايقان را مي گویید و تنها براي يك استخدام بي ضابطه چشم بر همه چيز بسته ايد.

٥ جناب .... هر چه دل تنگت مي خواهد بگو اما خواهشا براي منافع شخص خودت و اربابانت از نام اين مردم و اين استان سو استفاده نكنيد.در ضمن راه استاندار مشخص است و اين استخدامهاي قبيله اي و رانتها به تركستان مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار