اختصــــاصــــی تابناک/
مدیر کل زندانهای استان کهگیلویه وبویراحمد که به دهدشت سفر کرده بود با آمیراحمد تقوی رئیس حوزه های علمیه دهدشت دیدار و از رهنمودهای این روحانی برجسته بهره برد.
کد خبر: ۵۱۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 01 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این دیدار رییس حوزه های علمیه شهرستان کهگیلویه ضمن ارائه توصیه های ارشادی، با بیان اینکه مسؤلین جمهوری اسلامی باید ملجآ و پناهگاه مردم باشند اظهار داشت: مدیران و مسؤلین دولتی با نگاه دلسوزانه به آحاد مردم در برقراری عدالت اجتماعی سهیم باشند.

دیدار مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد با آمیر احمد تقوی + تصویر
آمیر احمد تقوی گفت: در نظام مقدس اسلامی مان مسؤلین با ارج نهادن به ارباب رجوع ، همه را یکسان دانسته و در برخورد و پیگیری امور برای آنان تفاوتی قائل نشوند.
وی با بیان اینکه خدا ناظر اعمال و رفتار همه ماست تصریح کرد: هر اندازه در صراط مستقیم و مسیرحق گام برداریم عمل ما پاکتر و دقت در کردارمان خالصتر خواهد شد.
 رئیس حوزه های علمیه شهرستان کهگیلویه با تقدیر از تلاش مسؤلین نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تلاش و اهتمام مدیران و خدمتگزاران کشور قابل تقدیر است لذا سعی کنید با خدمت به مردم خشنودی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم نمائید.
مدیر کل زندانهای کهگیلوهی وبویراحمد نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از ملاقات با ایشان و ابراز تشکر از توصیه ها و رهنمودهای این روحانی برجسته دینی گفت: ما هر چه داریم از راهنمایی و ارشاد زعما و عالمان دینی است.
اسماعیل جمیاری گفت: امیدوارم با عمل به فرامین و توصیه های اخلاقی حضرتعالی در مسیر حق گام برداریم.


خــــبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار