صبح امروز با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ نخستین مدرسه ای که با هزینه بانک مسکن ساخته می شود بر زمین زده شد.
کد خبر: ۵۲۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷ 06 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : ایجاد فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد به ویژه حومه شهر یک ضرورت است و از این اقدام خیرخواهانه بانک مسکن تشکر می کنیم.
سید نظام مرادی افزود : این مدرسه با ظرفیت 3 کلاسه برای اولین بار در استان توسط بانک مسکن ساخته می شود و بنابر اعلام مسئولین بانک مسکن تا شروع سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.
 
 کلنگ نخستین مدرسه ساخت بانک مسکن در کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد + تصاویر
 
در ادامه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد ، میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این مدرسه را افزون بر چهار میلیارد و 300 میلیون ریال ذکر کرد.
جهان محرابی اظهار داشت: میزان زیربنای این مدرسه حدود 300 مترمربع است.
وی تصریح کرد: تمامی امکانات و تجهیزات روز از جمله محوطه سازی، ساخت نمازخانه، سرویس های بهداشتی و کتابخانه در این مدرسه طراحی شده است.
 
کلنگ نخستین مدرسه ساخت بانک مسکن در کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد + تصاویر 

محرابی افزود: بیش از 60 دانش آموز در روستای حسین آباد منطقه دشت روم بویراحمد از این فضای آموزشی مناسب بهره مند خواهند شد.
مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت که تاکنون بیش از 260 کلاس درس در سطح استان توسط خیران و بانک های استانی ساخته شده است.
محرابی ادامه داد که 11 مدرسه در قالب بیش از90 کلاس درس از این تعداد توسط بانک های استان ساخته شده است.
وی ابراز داشت: همچنین افزون بر30 میلیارد ریال مدارس پیش ساخته در مدت چهار سال گذشته توسط نیکوکاران تحویل آموزش و پرورش استان داده شده است.
لازم به توضیح است ، بانک مسکن وعده ی تکمیل و تحویل این مدرسه برای سال آینده را داده است.
در پایان این آئین از طرف بانک مسکن بسته های فرهنگی بین دانش آموزان توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار