یک ارباب رجوع با همراه داشتن اسلحه کلاشینکف وارد اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و کارمند این اداره‌کل کار را مورد ضرب و شتم قرار داد.
کد خبر: ۵۲۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 06 November 2017
یک ارباب رجوع در اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با معاون این اداره‌کل به شدت درگیر شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز فردی با همراه داشتن اسلحه‌ کلاشینکف وارد اداره‌کل تعاون، کار و امور اجتماعی می‌شود و معاون این اداره‌کل را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد.
صابر مظاهری مدیرکل کار استان کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این خبر، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یک ارباب رجوع با همراه داشتن اسلحه کلاشینکف وارد اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و کارمند این اداره‌کل کار را مورد ضرب و شتم قرار داد.
وی افزود: یک فردی بنام” ف” از اعضای یکی از شرکت‌های تعاونی‌ با مراجعه به اتاق معاون این اداره‌کل ضمن تهدید، او را مورد ضرب و شتم قرار داد.
مدیرکل تعاون، رفاه و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و دو خشاب با روبند و یک لیتر بنزین وارد محل کار معاون اداره کار استان می‌شود که فرد به محض باز کردن کیف با هدف بیرون آوردن اسلحه با مقاومت کارمند روبرو می‌شود. و با مأموران نیروی انتظامی تماس گرفتیم که نهایتآ پلیس او را بازداشت می‌کند.
وی عنوان کرد: هم اکنون کارمند اداره کار کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد و البته حال عمومی وی رضایت بخش است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
هم استانی نگران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
نتیجه عدم پاسخگویی صحیح و تبعیض در ادارات استان از این بدتر خواهد بود
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
جای تاسف دارد اما علت این اقدام نه جانی است و نه داعشی.
فقط بر میگردد به عدم رعایت قوانین برای همه و تبعیض و پارتی بازی و بی اهمیت شمردن مشکل مردم.
مطمعنم ادارات اگر اصلاح نشوند مشکل از این بدتر خواهد شد.
انسان پوست و استخوان است ظرفیت تحملی دارد از حد خوش بگذرد تشخیص نمیدهد دست به چه اقدامی میزند اینجا مسولین ادارات باید رعایت حال مردم را بکنند.
هیبت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
متاسفانه در جامعه ما به جای اینکه علت رو پیدا کنند دنبال این هستند که چه جرمی براش در نظر بگیرن.باید ببینیم این بنده خدا به چه حدی رسیده که دست به چنین اقدامی زده...قطعا تبعیض .بی عدالتی . پارتی بازی و کاغذ بازی دلیل این واقعه بوده
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی خشونت و این قسم ماجراجویی ها است همین است .
حسین قبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
بنظر نبابد هرحرکای راخبر دانسب اینکه یک نفردر یک شهری کاری خاص انجام دهدولی جنیه خبری کشوری پیدا کند امری است مخالف تامین امنیت اجتماعی متاسفانه رسانه ها درایران بدون سنجش دراین میدان افتاده اندو...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار