کد خبر: ۵۲۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 07 November 2017
به گزارش "دی اسپورت " ، تیم فوتبال نفت و گاز در ادامه مسابقات لیگ دو فوتبال کشور از ساعت 14:15 امروز در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس رفت که این دیدار با حساب دو بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید .
نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب زیر وارد میدان شدند :
علی خالصی ،علی کرمی ،مرتضی حیدری ،محمد ملایی ، وحید ارمی ،بهزاد داوودی ، اسماعیل هاشمی ،فرشاد اسدی ، ، حکیم حزباوی پور ، محمد جلیزی و امیر شرفی
ترکیب تیم شهرداری بندر نیز به شرح زیر بود :
عبدالصمد احمدی،محسن یکه روستا،علی سلیمانی، ابراهیم فلاح،مجید غلام نژاد،یزدان عباسیان،وحید امانی،سعید رهرو،هادی دهقانی،امیرحسین سلامت، حسین قهار پور
گزارش بازی:
این دیدار که یکی از حساس ترین دیدارهای هفته به حساب می آمد با سوت ایمان کهیش آغاز شد .
هنوز به دقیقه 10 بازی نرسیده بودیم که فرار تند و تیز محمد جلیزی از سمت چپ تیم بندرعباس و ارسال وی به دورن محوطه ،توسط،مرتضی حیدری به گل نشست و نفتی ها یک بر صفر جلو افتادند .
در ادامه شاگردان علی نیکبخت به خود آمدند و چندین حمله را بروی دروازه نفت و گاز ترتیب دادند که در یکی از موقعیت ها دروازه بان نفت و گاز در محوطه جریمه با مهاجم بندرعباسی برخوردی کرد که داور سوت خود را به نشانه پنالتی به صدا در آورد .
یزدان عباسیان بهترین گلزن تیم بندر پشت این ضربه پنالتی ایستاد که البته با بی دقتی توپ را راهی اوت کرد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نفت و گاز به پایان رسید .
با شروع نیمه دوم بهمن فرازمند سرمربی نفت و گاز تغییر سیستم داد و هافبک خود یعنی امیر شرفی را از میدان مسابقه خارج کرد و سعید کاظمی مهاجم بلند قامت خود را به زمین فرستاد ،هنوز چند دقیقه ای از حضور او در زمین نگذشته بود که پاس زیبای مرتضی حیدری در عمق دفاع حریف به این بازیکن رسید و با یک ضربه چپ حرفه ای توپ را به زاویه مخالف دروازه بان بندر فرستاد و گل دوم تیمش را دقیقه 55 به نام خود ثبت کرد .
بعد از این گل بازهم بازیکنان شهرداری بودند که جلو کشیدند و چند موقعیت بروی دروازه نفت و گاز ایجاد کردند که البته دفاع مستحکم نفت و دروازه بان این تیم مانع گلزنی شهرداری چی ها شدند .
این دیدار زیبا و تماشایی با نتیجه دو بر صفر به سود گچسارانی ها به پایان رسید .
نفتی ها با کسب این برد 17 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و تیم شهرداری بندر نیز با قبول دومین شکست متوالی همچنان در صدر جدول باقی ماند .
حواشی:
تماشاگران گچسارانی بعد از گذشت نه هفته از لیگ دو توانستند از نزدیک به تماشای بازی تیم خود در استادیوم شهدای نفت بپردازند.
در ابتدای این دیدار به مناسب درگذشتگان حادثه تلخ انفجار دكل ٩٥ شركت ملي حفاري پيش از آغاز بازي فوتبال نفت و گاز گچساران و شهرداري بندرعباس یک سکوت و قرائت فاتحه لحاظ شد
در هنگام تعویض اول تیم فوتبال نفت و گاز در ابتدای نیمه دوم ، تیم نفت وگاز پنج دقیقه ابتدایی بازی را به دلیل ناهماهنگی های به وجود آمده بین نماینده فدراسیون و داور چهارم ، ده نفره دنبال می کرد که این امر به شدت باعث عصبانیت بهمن فرازمند سرمربی نفت و گاز شد .
علی نیکبخت سرمربی تیم شهرداری بندرعباس امروز یکی از آروم ترین روزهای خود را سپری کرد .
چهار بازیکن شهرداری بندرعباس به نام های محسن یکه روستا،صمد احمدی،محمد نوروزی و علی سلیمانی سابقه بازی در تیم نفت وگاز را در پرونده خود داشتند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار