کد خبر: ۵۲۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸ 08 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تیترهای کیهان پس از حمله موشکی یمنی ها به عربستان انتقادات زیادی را در داخل ایران در پی داشته است. غلامرضا تاجگردون هم که در یک سفر خارجی است به این تیتر خبرهای کیهان انتقادات تندی داشته است.
تاجگردون در اینستاگرام خود نوشت:   در كنفرانس مشترك بانك جهاني و صندوق بين المللي پول با نمايندگان پارلمانهاي كشورهاي خاورميانه و شمال افريقا يكي از نمايندگان كشورهاي عضو و اتفاقا يكي از كارشناسان صندوق بين المللي پول جداگانه از من يك سوال داشتند و اينكه ايا صحت دارد كه شما قصد داريد بعد از عربستان دبي را بزنيد.
برايشان اين موضوع قطعيست كه زدن عربستان كار ماست و حالا اينكه دبي را بزنيم يا نه سوال است. ايا فكر ميكنيد با اين تيتر كيهان حتي اولي را ميشود انكار كرد؟ 
زمان بررسي برجام همين بحث را با برخي از دوستان مخالف برجام داشتم و به حضورشان عرض ميكردم كه مهم نيست چه ديدگاهي داشته باشيم مهم اين است كه در زمين امريكا بازي نكنيم. 
اينهم يك بازي ديگر كه وقتي به انان گفته ميشود چرا اين حرفها را ميزنيد ميگويند مگر شما وكيل مدافع دبي هستيد؟ مامور امريكا بودن الزاما اين نيست كه از او پول بگيريم ،،،،

طعنه تاجگردون به تیتر کیهان و حمله به سعودی + تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار