کد خبر: ۵۲۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 08 November 2017
مناطق آجم آب شرب مناسب ندارند و بيش از 6 سال است كه آبفاي روستايي شهرستان كهگيلويه تمهيدات لازمي جهت آبرساني به اين خانوارها را نتوانست در دستور كار خود قرار دهد.

منطقه آجم یکی از مناطق زیبا و بکر منطقه دیشموک می‌باشد که در 75 کیلومتری از مرکز شهر دیشموک و در 150 کیلومتری مرکز شهرستان کهگیلویه و دهدشت واقع است.

منطقه آجم یکی از مناطق محروم و صعب‌العبور دیشموک است که با مشکلات زیادی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و یکی از مشکلات منطقه آجم آب شرب نامناسب است.
 
بي‌توجهي مسؤولان به آب آشامیدنی آجم 

منطقه آجم شامل چند روستا است از قبیل سرآسیاب، پاتاوه‌آجم رود ریش که بزرگترین منطقه با داشتن حداقل 150 خانوار می‌باشند.

مناطق آجم آب شرب مناسب ندارند و بیش از 6 سال است که آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه تمهیدات لازمی جهت آبرسانی به این خانوارها را نتوانست در دستور کار خود قرار دهد.

بی‌توجهی آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه در مناطق آجم به وضوح مشاهده می‌شود و مردم این مناطق از آب گل‌آلود و غیر شرب برای شرب استفاده می‌کنند.
 
بي‌توجهي مسؤولان به آب آشامیدنی آجم 

ب-پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسؤولان در حق مردم مناطق آجم اجحاف می‌کنند و ما از آب غیرشربی که حتی برای دام از آن استفاده نمی‌کنند مجبوریم با مشقت برای استفاده شرب مهیا کنیم.

ح-بندادی گفت: هر مسؤولی به آجم می‌آید فقط وعده سرخرمن به ما مردم منطقه آجم می‌دهد و به فکر این مناطق نیستند.

وی گفت: منبع آبی در 7 سال گذشته برای منطقه آجم احداث کردند اما متاسفانه در لوله‌کشی آن به جلو خانه‌ها خودداری کردند.
 
بي‌توجهي مسؤولان به آب آشامیدنی آجم 

خانمی که با زحمت و مشقت آب بر دوش خود داشت گفت: برای مسؤولان زشت نیست ما بانوان آجمی با دوش و آن هم با حیوانات آب شرب خود را با زحمت فراوان مهیا کنیم.

محمدی در گفت‌وگو با فارس گفت: بیش از 30 سال است که ما مردم منطقه آجم با این مشکلات زندگی می‌کنیم و هیچ مسؤولی به فریاد ما نمی‌رسد امیدوارم که مسؤولان فکری به حال مردم منطقه آجم کنند و این منطقه را از بن‌بست خارج کنند.

سالاری گفت: مگر ما مردم منطقه آجم چه گناهی کردیم که باید در فاصله زیاد از منطقه دیشموک با مشکلات دست و پنجه نرم کنیم چرا مسؤولان حداقل یکی از مشکلات منطقه آجم را رفع نمی‌کنند.

وی گفت: امیدوارم که استاندار جدید حداقل به این منطقه یک سری بزند و از نزدیک مشکلات منطقه آجم را بررسی و پیگیری کند.
 
 بي‌توجهي مسؤولان به آب آشامیدنی آجم

منطقه سراسیاب و پاتاوه آجم از نعمت آب شرب محروم هستند و روستای پاتاوه اجم اقدام به لوله‌کشی آب شربی برای خانوارهای خود کردند که از نظر بهداشتی آب مناسبی نیست.
برچسب ها: آجم،دیشموک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار