کد خبر: ۵۲۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 08 November 2017
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان هرگونه شکستگی در شبکه توزیع و یا انشعاب های آب شهرهای استان را در اسرع وقت با شماره تلفن 122 واحد اتفاقات اطلاع دهند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.
سید علی لدنی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در 2 ماه اخیر 840 مورد شکستگی شبکه توزیع و یا انشعاب های آب در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد مرمت شده است.
وی افزود: 550 مورد از این تعداد مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان از توابع شهرستان بویراحمد بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رفع شکستگی های شبکه توزیع و انشعاب های آب در شهرهای این استان به طور مستمر در حال انجام بوده و علاوه بر تیم اتفاقات تعدادی پیمانکار رفع شکستگی نیز در نقاط مختلف استان در همین راستا فعالیت می کنند.
لدنی نژاد عنوان کرد: هم اینک 10 تیم رفع شکستگی های شبکه توزیع و انشعاب های آب در 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد کار رفع شکستگی را انجام می دهند.
وی ابراز داشت: با توجه به تعدد شکستگی‌ های شبکه توزیع و انشعاب های آب در یاسوج و مادوان نسبت به دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد 2 گروه رفع شکستگی در این 2 شهر به طور شبانه ‌روزی در حال فعالیت هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: توپوگرافی و قدیمی بودن شبکه توزیع و انشعاب های آب یاسوج و مادوان سبب افزایش میزان شکستگی در این 2 شهر نسبت به دیگر شهرهای استان شده است.
لدنی نژاد اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما میزان شکستگی شبکه توزیع و انشعاب های آب در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرهای سردسیری یاسوج و مادوان نیز افزایش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار