تابناک گزارش می دهد؛
به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه و با حضور معاونت فرهنگی بنیاد شهید کشور ویژه برنامه 17 شهید مفقودالاثر شهرستان کهگیلویه به میزبانی شهر سوق برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 09 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در شب اربعین حسینی ویژه برنامه "نشان ناتمام قدم" پاسداشت 17 شهید مفقودالاثر شهرستان کهگیلویه، با حضور معاونت فرهنگی بنیاد شهید کشور، فرماندار کهگیلویه،اعضای شورای اداری و اقشار مختلف مردم در شهر سوق برگزار شد.
 امام جمعه شهر سوق اظهار کرد: انقلاب دو چهره دارد خون و پیام ، اکنون که شهیدان با خونشان کارشان را به پایان رساندند این ما هستیم که باید ادامه دهنده آرمان های انها باشیم. کیانی اصل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان شهدا وظیفه امروز ماست.
معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درخصوص واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) در واقعه کربلا همه چیزش را در راه خدا تقدیم کرد. وی افزود: خداوند به خاطر فداکاری در واقعه کربلا به امام حسین(ع) عظمت داد و این عظمت است که تاکنون بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز شور و عشق حسین در دلهای مردم زنده است.
 اسکندر یار نسب گفت: شهدا و مفقود الاثرهای ما نیز جا پای شهدای کربلای معلا گذاشتند و امروز مشهد شهیدان زیارتگاه امروز راهیان کربلاست.
بر اساس این گزارش گفتنی است گروه تعزیه علمدار کربلای شهر سوق در ابتدای مراسم با انجام تعزیه سنتی حال و هوای خاصی به مراسم بخشید.

کیومرث دوستکام


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار