مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت 50 درصدی پروژه چهار خطه لیکک به بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۲ 09 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محمد علی علیمردانی در خصوص روند اجرائی فاز دوم پروژه بهسازی و چهار بانده کردن محور لیکک به بهبهان اظهار داشت: این پروژه به طول 5 کیلومتر با با پیشرفت 50 درصدی هم اکنون در دست اجراست.
علیمردانی افزود: با احتساب 5 کیلومتر قبلی مجموعا 10 کیلومتر از جاده لیکک به بهبهان با اعتباری بالغ بر 59میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه ارتباطی شهرستان بهمئی به مرکز استان ، شهرستان و سایر استانهای هجوار همین مسیر است، گفت: تمام تلاش مجموعه راه و شهرسازی بر این است که این محور طبق برنامه زمانبدی شده، جهت رفاه حال مردم منطقه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

این مسئول عنوان داشت: در طول این مسیر 35 پل با دهانه 2 تا 8 متری قرار دارد که تا کنون این مرحله از کار 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
علیمردانی خروج شهرستان از بن بست، تعریض محور مذکور جهت تسریع و تسهیل در رفت و آمد، خذف پیچ و نقاط حادثه خیز و در پی آن کاهش تصادفات را از جمله اهداف این پروژه در جهت خدمت به مردم شریف منطقه برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار