به صورت بلند مدت نیز انچه که نقشه های معتبر بیان میکنند در ماه آذر و زمستان به صورت کلی بارش های نرمال تا فراتر از نرمالی خواهیم داشت .
کد خبر: ۵۲۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ 10 November 2017
بیش از نیمی از فصل پائیز گذشت و هنوز هیچ بارشی در کهگیلویه و بویراحمد را شاهد نبوده ایم تا این استان به عنوان یکی از 6 استانی مطرح شود که در این فصل بارشی را شاهد نبوده است. اما چند هفته قبل اعلام شده بود که در نیمه دوم آبان احتمالا اولین بارش ها آغاز خواهند شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جدیدترین نقشه های پیش یابی اعلام شده است که طی 48 ساعت آینده بارش های پراکنده ای را در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد شاهد خواهیم بود.
بر اساس گزارش هواشناسی ، با ورود جریانات سرد به استان،  دمای هوا تا آخر هفته پیش رو کاهش محسوسی خواهد یافت ، ضمن اینکه با عبور موج ضعیفی طی روز شنبه در برخی نقاط استان شاهد اولین بارش پراکنده پاییزی خواهیم بود .
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی هم در ارائه گزارش وضعیت کلی هوای کشور ، ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور گفت : از فردا با ورود موج دیگری از غرب و جنوب غرب کشور، ابتدا در نیمه غربی و به‌تدریج در بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد و در ارتفاعات همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به صورت بلند مدت نیز انچه که نقشه های معتبر بیان میکنند در ماه آذر و زمستان به صورت کلی بارش های نرمال تا فراتر از نرمالی خواهیم داشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار