وی اذعان کرد: آب شرب شهر دیشموک آبی که همانند شربت رنگ دارد قابل شرب نیست و حتی برای وضو گرفتن هم اشکال دارد.
کد خبر: ۵۲۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 10 November 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام محمود اندیشه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک گفت: مسؤولانی که با جمع‌آوری رای از بیرون مسؤولیت را منصب شدند حقوقشان حرام است و اگر پستی گرفتید باید برای رضای خدا کار کنید نه برای رضای یک عده‌ای که دورمان را گرفتند کار کنیم.
امام جمعه موقت گفت: گرفتن پول و برای دیگران کار کردن حق‌الناس است و باید حق‌الناس را رعایت کنند.
وی با اشاره به روز اربعین حسینی از حضور مردم در این راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که نتواستند در راهپیمایی بزرگ کربلا شرکت کنند حضور پیدا کردند عنوان کرد: از بازاریان و عده‌ای افراد که کار فرهنگی می‌کنند و در این روز شرکت نکردند گلایه دارم.
اندیشه گفت: آن عده‌ای که مسؤول بودند و کار فرهنگی انجام می دادند چرا در این روز شرکت نکردند و آن عده باید بدانند یکی از ویژگی‌های شخص مومن زیارت اربعین است.
وی تصریح کرد: بازاریان سعی کنند در مراسمات مذهبی مغازه‌های خود را تعطیل کنند و شرکت کنند که خدا روزی آنها را زیادتر می‌کند.
امام جمعه موقت شهر دیشموک گذری به مشکلات شهر دیشموک داشت و گفت: ۸۰۰ میلیون تومان پول بی‌زبان که بابت حفر چاه آب شرب شهر دیشموک هزینه شد و بی‌نتیجه ماند چه کسی می‌خواهد پاسخگوی صرف این پول بی‌نتیجه است.
وی خاطرنشان کرد: آن کارشناسان و مهندسانی که حدس می‌زدند با حفر این چاه و صرف این پول کلان به نتیجه می‌رسند سعی کنند جواب حدسشان را به مردم بدهند.
اندیشه با بیان اینکه متولیان امر در حفر چاه پاسخگوی این امر بی‌نتیجه باشند و بدانند که مسئله آب یک مسئله‌ای مهم برای شهر دیشموک است.
وی اذعان کرد: آب شرب شهر دیشموک آبی که همانند شربت رنگ دارد قابل شرب نیست و حتی برای وضو گرفتن هم اشکال دارد.
اندیشه گفت: بابت این آب مضاف از ما پول می‌گیرند و مسؤولان بدانند این بابت این آب شرب ناسالم که از مردم پول می‌گیرند باید آب شرب سالم تحویل دهند.
وی گفت: استفاده مردم از این آب غیر شرب باعث سنگ کلیه در مردم شده و حق مردم شهید داده و انقلابی نیاز به خدمت است و مسؤولانی که در راس هستند به مردم خدمت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار