کد خبر: ۵۲۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲ 11 November 2017
خردمند گفت:اختتامیه سومین سوگواره منطقه ای شعر آئینی مشک تشنه به میزبانی شهر چرام در روز چهارشنبه۲۴آبان ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  ,رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ اثر به دبیرخانه سوگواره عاشورایی این شهرستان ارسال شد، گفت:مراسم اختتامیه این سوگواره صبح روز چهارشنبه ۲۴آبان در سالن آموزش و پرورش چرام برگزار می شود.

سعید خردمند با بیان اینکه این سوگواره منطقه ای با حضور استان‌ های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، اظهار داشت: موضوع اشعار سوگواره باید عاشورایی و در قالب های سپید، کلاسیک و بومی و محلی باشند.

وی افزود:داوری آثار ارسالی روزهای یک شنبه و دوشنبه در تاریخ های ۲۲و ۲۳آبان همین هفته با حضور هئیت داوران برگزار و برگزیدگان مشخص می شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام تاکید کرد:این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان شهرستانی برگزار و از ۹نفر برگزیده تجلیل می شود.
خردمند گفت: این سوگواره با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انجمن شعر و ادب شهرستان چرام برگزار می شود.

گفتنی است، مراسم اختتامیه سوگواره منطقه ‌ای شعر عاشورایی "مشک تشنه”روزچهارشنبه شنبه۲۴ آبان ماه با حضور برگزیدگان در سالن امتحانات آموزش و .پرورش چرام برگزار می ‌شود.
گزارش: یاری زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار