تابناک گزارش می دهد؛
امام جمعه شهر سوق در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.حجت الاسلام مهدی کیانی اصل به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
کد خبر: ۵۲۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 11 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،امام جمعه شهر سوق در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

خودکشی بحرانی اجتماعی و زنگ خطری برای مسئولان استانی
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.
کیانی اصل به اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: راهپیمایی اربعین قدرت ۳۰ میلیونی شیعیان و شیفتگان اهل بیت بالاخص امام حسین(ع) است که جا دارد از کسانی که به زائران حسین(ع) خدمات رسانی کردند، تقدیر و تشکر کنم و فرصت زیارت امام حسین(ع) یکی از حوادث بسیار برجسته است که خداوند بر ما منت گذاشته است.
امام جمعه سوق به خودکشی جوانان اشاره و یادآور شد: مسوولان به هوش باشند زنگ خطر به صدا درآمد، خودکشی کم کم دارد به یک بحران تبدیل می شود.
کیانی اصل افزود: مشکل بیکاری جوانان، اشتغال و ازدواج معضلاتی هستند برای جوانان که باید این معضلات را برطرف کنیم.
وی افزود: خانواده ها باید به فکر جوانان باشند و با جوانانشان دوست بوده و نگذارند و اجازه ندهند جوانان به راه های انحراف کشیده شوند.
کیانی اصل در پایان صحبت های خود از والدین و خانواده ها درخواست کرد جوانان را باعث مشکلات خودشان نداند و آنها را به آینده امیدوار کنند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
مگر مسئولی در این رابطه کلکشان می گزد .....مردم در خیابانها خودشان رااتش می زنند یا محمدا میگویند به دامان برسید .انگار نه انگار به اینها هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار