کد خبر: ۵۲۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶ 12 November 2017
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده گفت: پس از سه سال پیگیری مستمر بیش از 611 میلیون تومان اعتبار برای احداث فرهنگسرای شهید طیب لنده اختصاص یافته است.

اسماعیل زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، با اشاره به قدمت و ظرفیت فرهنگی و هنری شهرستان لنده اظهار داشت: این شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، داستان، هنرهای تجسمی، خوشنویسی و قرآنی دارای ظرفیت و استعدادهای خوبی بوده و در سطح استانی و کشوری رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از جمله مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشتن مکان و امکانات مناسب جهت بهره‌برداری از این استعدادها بوده که باعث شده نتوانیم از ظرفیت ویژه این شهرستان به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث فرهنگسرای شهیدطیب لنده تصریح کرد: این فرهنگسرا سه سال پیش در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع با حضور استاندار وقت کلنگ‌زنی شد که متأسفانه در سنوات گذشته تنها اعتباری برای تهیه نقشه و مطالعه آن اختصاص یافته است.

زارعی ادامه داد: بالاخره پس از تلاش‌های بسیار امسال در کمیته برنامه‌ریزی از محل اعتبارات استانی قریب به 170 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد و در روزهای اخیر نیز مبلغ 611 میلیون تومان از محل اعتبارات توازن منطقه ماده 180 نیز به این پروژه اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در سفر اخیر مدیرکل ارشاد استان و مجری احداث فرهنگسرای شهید طیب لنده(بسیج سازندگی) مقرر گردید تجهیزکارگاه و شروع عملیات اجرایی در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده با اشاره به اعتبار 780 میلیون تومانی پروژه فرهنگسرای شهید طیب لنده گفت: این پروزه جز پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان معرفی شده و در آینده نیز اعتبارات خوبی برای تکمیل آن اختصاص خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار