کد خبر: ۵۲۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲ 12 November 2017
کارگردان برجسته تئاتر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 28 مهر هر هفته چهارشنبه راهی لیکک می‌شوم تا با علاقمندان بازیگری و تئاتر روزانه بین 5 تا6 ساعت هر آنچه می‌دانم و یاد گرفتم در اختیارشان بگذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر آیین هنرمند و کارگردان برحسته تئاتر کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی این گونه آورده است: از 28 مهر هر هفته چهارشنبه راهی لیکک می‌شوم تا با علاقمندان بازیگری و تئاتر روزانه بین 5 تا6 ساعت هر آنچه می‌دانم و یاد گرفتم با هم بدون اینکه حتی اسم 99 درصد بچه‌ها را نمی‌دانم تمریناتی را انجام دهم که برای خودم نیز تازگی دارند.

دکتر دهبانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد علاقه زیادی نشان دادند، جناب خوبزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لیکک همپا و همگام با هنرمندان، استقبال خود را با این علاقه به هنرمندان آنجا اثبات کرد.

خلاصه 15 بازیگر هفته‌ای 12 ساعت دارند با اشتیاق و نگاهی تازه به من خسته از رفتن (یاسوج.گچساران.بهبهان.لیکک و بالعکس) و آمدن، انرژی می‌دهند تا در این اوضاعی که همه ماها از وضعیت تئاتر ایران نالانیم و منتی بر هیچ کس نیست ولی در مقابل این 15 نفر متعهد هستم که نمایشی برای اجرای عمومی جهت تماشای مردم با تمدن و دارای فرهنگ غنی و با قدمت تاریخی بسیار طولانی لیکک، آماده کنم و در مجتمع فرهنگی هنری این شهر هنرمندان عرصه تئاتر را با درامی تازه به روی صحنه ببریم.

آنهم با کمک و حمایت (صرفا نه مالی) انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جناب استاد کیانی. جناب دکتر دهبانی عزیز که هیچگاه از کمک به هنرمندان عرصه تئاتر دریغ ننمودند.

جناب آقای پیرسبزی که از دستش بربیاید، تئاتر را ترجیح می‌دهد زیرا خود عمرشان را صرف پیشرفت این هنر کردند و دوستان دیگر در اداره کل جناب خوب‌پور و آقای درخشان که این مدت پیگیر بودند و از بنده خواستند که از همه پتانسیل‌های آنجا استفاده شود که بنده تمام تلاشم این است که تئاتر را با تمام وجود در شهرستان لیکک ، آنگونه که در شأن و منزلت مردم است کار کنم.

به امید اجرای موفق نمایش ( قصه اسب سه میر شوبون= داستان اسب سیاه میر شعبان).
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار