اختصاصی تابناک؛
توزیع نفت سفید در کهگیلویه وبویراحمد از ابتدای تابستان ۹۶ آغاز و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۲۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 12 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: توزیع نفت سفید از ابتدای تابستان شروع و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.
مسعودی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت کالابرگ نفت سفید ۲۵ آبان ماه است افزود: متقاضیان باید تا تاریخ مقرر به سایت تجارت آسان مراجعه و نام نویسی کنند.

قابل توجه متقاضیان نفت سفید/آخرین مهلت زمان ثبت نام کالابرگ نفت سفیداعلام شد
وی ادامه داد: سهیمه نفت سفید خانوار‌های یک تا چهار نفره در مناطق سردسیری بویراحمد و دنا ۴۴۰ لیتر و در مناطق گرمسیری ۲۲۰ لیتر است.مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان با اشاره به اینکه اعتبار کالابرگ‌های نفت سفید تا ۳۰ آذر است اضافه کورد: سهمیه نفت سفید خانوار‌های پنج نفر به بالا در مناطق سردسیری ۶۶۰ لیتر و در مناطق گرمسیری ۴۴۰ لیتر است.
رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان کهگیلویه طی چند هفته اخیر در جلسه ستاد سوخت شهرستان،از ثبت نام متقاضیان دریافت کالابرگ نفت سفید خبر داد و گفت: با توجه به سهل انگاری مردم در انجام ثبت نام و دریافت کالابرگ نفت سفید، اما با انجام تمهیدات لازم تلاش نمودیم در بازه زمانی اندکی که فرصت هست کار ثبت نام متقاضیان را با سرعت انجام دهیم.
سبزی پور با بیان اینکه در توزیع نفت سفید اولویت با مناطق صعب العبور و سردسیری است، اظهار داشت: شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان کهگیلویه آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن و در کمتر از ۲۴ ساعت سوخت لازم و مورد نیاز مردم را در دورترین نقطه ممکن به دست آنها برساند.
با توجه به فصل پاییز و در پیش رو بودن فصل زمستان و همچنین بارش های شدید و اختلال های زمانبر در مسیر جاده های ارتباطی بخصوص در بخش های دیشموک و چاروسا ملزم است که مسئولان و بخشداران این حوزه ها در بحث ذخیره سازی سوخت برای اهالی بخش های تابعه و ادارات تمامی اقدامات و تمهیدات لازم را قبل از آغاز فصل بارش انجام دهند و انجام چنین تصمیمات مهمی را به روزهای آینده موکول ننمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار