کد خبر: ۵۲۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 13 November 2017
آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه آموزشی ، پرورشی کشور حضور گسترده ای در لایه های مختلف اجتماع دارد . این قشر فرهنگی جامعه به واسطه ارتباطات زیادی که در همه مناطق از شهرها تا روستاها و از مناطق برخوردار تا مناطق کمتر برخوردار دارد ، جلوه هایی از فطرت زیبایی انسانی را به نمایش می گذارند.
بارها از جراید ، رسانه ها و شبکه های اجتماعی از معلمان فداکاری دیده و شنیده ایم که گاها جان خود را هم در راستای حفظ جان دانش آموزان و یا موارد دیگر فدا کرده اند.  
چند سالی است که آموزش و پرورش جشنواره جلوه های معلمی را با هدف شناسایی و معرفی معلمان فداکار و ایثارگر برگزار می کند.
کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کم و کیف برگزاری این جشنواره گفت : این جشنواره هر ساله و با هدف شناسایی و معرفی معلمان فداکار و ایثارگری که از بذل جان و مال خویش در راه تعلیم و تربیت فرزندان میهن دریغ نمی کنند برگزار می شود.
جمشید جریده نسب در مورد جلوه های فداکاری گفت : معلمانی که در راستای نجات و حفظ سلامت انسان ها و جلوگیری از زیان های معنوی و مادی ، محرومیت زدایی ، فعالیت های خیرخواهانه ، ازخود گذشتگی داشته باشندمی توانند ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اینکه همه ی فرهنگیان اعم از آموزشی ، اداری ، رسمی ، پیمانی و آزمایشی می توانند در این جشنواره ثبت نمام کنند ، گفت : تا 25 آبانماه فرصت است که فرم مشخصات فردی را به همراه مدارک به روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان تحویل نمایند.

گفتنی است همزمان با میلاد مسعود بزرگ معلم بشریت ، حضرت محمد (ص) در جشنواره کشوری از برگزیدگان هر استان تجلیل می شود.
لازم به توضیح است این جشنواره در سراسر کشور برگزار می شود و همه ی فرهنگیانی که در این زمینه اقداماتی انجام داده اند می توانند ثبت نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار