در پی زلزله ی اخیر
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد : با اعلام رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر آماده باش کامل ، تیم های واکنش سریع،آوار ، اسکان اضطرای ، تیم آنست(سگهای تجسس) ، تیم های حمایت روانی و بهداشت و درمان در اتاق EOC مستقر شد.
کد خبر: ۵۲۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 13 November 2017
در پی زلزله شدیدی که کانون آن در عراق قرار داشت، بسیاری از شهرهای کشورمان با شدت زیاد لرزید؛ لرزش شدیدی که مردم را هراسان و روانه خیابان ها کرد.
شدت زلزله به اندازه ای بود که علاوه بر استان های زیادی از ایران در کشورهایی مانند کویت هم مردم را سراسیمه به خیابان ها کشاند.
از آنجا که در چنین حوادث با ابعاد گسترده تلفات ، نیازمند یک بسیج عمومی است ، بسیاری از دستگاه های خدمات رسان آمادگی خود را برای حضور در مناطق و کمک به زلزله زدگان اعلام می کنند.
جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هم از همان ساعات اولیه تیم های واکنش سریع خود را بسیج و آماده اعزام به مناطق زلزله زده نمود.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت : در همان لحظات اولیه زلزله و با اعلام رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر آماده باش کامل همه ی جمعیت های هلال احمر کشور ، جمعیت هلال احمر استان هم به کلیه نیروهای امدادی آماده باش اعلام نموده است و تیم های واکنش سریع،آوار ، اسکان اضطرای ،  تیم های حمایت روانی و بهداشت و درمان در اتاق EOC  و تیم آنست(سگهای تجسس)  هم در اتاق ویژه ، مستقر شد.
امان الله جهانبین افزود : سازمان امداد و نجات استان هم اعلام نمود در صورت نیاز آمادگی دارد که در سریع ترین زمان ممکن به همراه تیم های عملیاتی و امدادی و همچنین ارسال اقلام زیستی و مواد غذایی از قبیل ، پتو ، چادر ، والر(وسایل گرم کننده) و سایر ملزومات ، خود را به مناطق زلزله زده رسانده و اقدام به عملیات امدادی نماید.
وی در پایان در خصوص زلزله شب گذشته در استان هم گفت خوشبختانه این زلزله با توجه به مسافت زیادی که از کانون اصلی زلزله داشت ، هیچ خساراتی را در پی نداشته است.
آماده باش کامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد / استقرار سگ های تجسس در اتاق ویژه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار