حوادث امروز در کهگیلویه و بویراحمد
حوادث امروز در کهگیلویه و بویراحمد دو راکب موتور سیکلت را مصدوم و به کام مرگ کشاند و در حادثه ای دیگر کارگز ساختمانی از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۵۲۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 13 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز طی دو حادثه جداگانه در کهگیلویه و بویراحمد ، دو نفر مصدوم و یک نفر هم کشته شد .
در حادثه اول رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد از کشته و مصدوم شدن دو نفر در تصادف خودروی وانت پیکان با موتورسیکلت در جاده نقارخانه دوراهی علی آباد خبر داد.
جلال پوران فرد با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه امشب دوشنبه(۲۲آبانماه ۹۶) به وقوع پیوست، گفت: با اعلام این خبر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از منطقه 3 شهری به محل حادثه اعزام شد.
وی تصریح کرد: متاسفانه یکی از سرنشینان موتورسیکلت قبل از رسیدن آمبولانس بر اثر شدت ضربه در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

پوران فرد ادامه داد: سرنشین دیگر موتور سیکلت که بر اثر شدت ضربه دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود پس از دریافت اقدامات درمانی متناسب با وضعیت مصدوم توسط تکنسین های 115 اعزامی به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.

رئیس مرکز اورژانس 115 استان در پایان گفت: حال مصدوم وخیم گزارش شده است.

کارگر ساختمانی که تا دم مرگ رفت + تصویر
در حادثه دوم رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، از ریزش سقف ساختمان درحال بتون ریزی، واقع در اکبرآباد، خیابان بانک صادرات ایران خبر داد.

جلال پوران فرد بابیان اینکه این اتفاق امروز (دوشنبه) ساعت 12ظهر به وقوع پیوست گفت: این حادثه یک مصدوم داشت که با مداخله به موقع اورژانس 115 از مرگ حتمی نجات یافت.

رئیس مرکز اورژانس 115 استان در تشریح ماجرا اظهار نمود: به دلیل رعایت نکردن استاندارهای لازم در زمان بتون ریزی ساختمان دو طبقه، سقف ساختمان تخریب شده و کارگر ساختمان زیر آوار می ماند.

پوران فرد ادامه داد: پس از این اتفاق با مداخله و کمک مردم، کارگر ساختمان از زیر آوار بیرون کشیده شده و توسط پرسنل اورژانس اقدامات درمانی لازم ازجمله باز کردن راه هوایی مصدوم باساکشن انجام و سپس مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

پوران فرد تصریح کرد: حال مصدوم وخیم گزارش شده است.
 
از مرگ موتور سوار در برخورد با وانت پیکان تا کارگر ساختمانی که تا دم مرگ رفت + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار