اختصاصی تابناک؛
معاونت سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 گروه جهادگر دانشجویی از دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود جهت اعزام به مناطق زلزله زده غرب را اعلام کردند.
کد خبر: ۵۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶ 14 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مالک انوری پور در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن عرض  تسلیت به مردم و هم وطنان کشورمان درپی حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور با بیان اینکه تکلیف بر آمادگی جمعی می باشد، گفت: گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه های استان همواره در شرایط حساس آمادگی خود را حفظ کرده اند و آماده خدمت رسانی در نقاط مختلف و مورد نیاز هستند.
وی با اشاره به وضعیت موجود در غرب کشور، تصریح کرد: امروز وظیفه و تکلیف هر کدام از ما می باشد که آرام ننشینیم و برای کمک به هم نوع خود اقدام بکنیم.
معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان با عنوان اینکه 10 گروه جهادی از دانشگاه های یاسوج، آزاد اسلامی واحدهای یاسوج، گچساران و دهدشت، علوم پزشکی یاسوج، فنی یاسوج، پیام نور یاسوج و دهدشت، دانشکده نفت و گاز گچساران و  فرهنگیان یاسوج هم اکنون آماده اعزام می باشند، افزود: گروه های جهادی منتظر هماهنگی های لازم و اعلام نیاز برای اعزام هستند.

خــــبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار