اقدامی مناسب از سوی فرمانداری نظرآباد
البته این نکته که برخی از اعضای کمیته فوق غیر بومی بوده و شناختی از نظرآباد ندارند نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد. به عنوان نمونه فردی به نام رضا زینی‌وند مقدم که به عنوان رئیس ستاد انتخابات، معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد است که تنها چند هفته از حضورش در البرز و این شهرستان می گذرد.
کد خبر: ۵۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 24 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی احکامی از سوی فرماندار شهرستان نظرآباد احکام مسئولیت رئیس ستاد انتخابات و کمیته‌های تخصصی در شهرستان نظرآباد صادر شد.
حجت‌الله صادقی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان نظرآباد احکام مسئول ستاد و کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات را صادر کرد.
بر اساس این گزارش، رضا زینی‌وند مقدم به عنوان رئیس ستاد انتخابات، حسینعلی شرکایی مسئول کمیته پشتیبانی، مجید کیاحیرتی مسئول کمیته اجرایی، رضا اکبرپور مسئول کمیته امنیتی، مجتبی معدن‌دار مسئول کمیته فناوری اطلاعات، مرتضی خلیلی مسئول کمیته حراست و استعلامات و بابک جهانگیری مسئول کمیته آموزش و علی اصغر حبیبی مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات به عنوان اعضای ستاد برگزاری انتخابات شهرستان نظرآباد از سوی فرماندار شهرستان انتخاب شده‌اند.
با نگاهی به اسامی و سوابق این افراد در می یابیم که از گرایش های سیاسی مختلف و متنوع هستند و این امر اقدام مثبتی در جهت اجرای دقیق قانون و جلوگیری از دخالت گرایش های سیاسی در نتایج انتخابات است.
البته این نکته که برخی از اعضای  کمیته فوق غیر بومی بوده و شناختی از نظرآباد ندارند نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.
به عنوان نمونه فردی به نام رضا زینی‌وند مقدم  که به عنوان رئیس ستاد انتخابات، معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد است که تنها چند هفته از حضورش در البرز و این شهرستان می گذرد.
وی اطلاعات و شناخت کافی از نظرآباد نداشته، ضمن اینکه تاکنون چنین سمت حساسی را نیز عهده دار نبوده و پیش از این مدیر یک مدرسه در تهران بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار