29 پایگاه ثابت و سیاردر سراسر استان کهگیلویه و بویر احمد آماده جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور است.
کد خبر: ۵۲۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 15 November 2017
مدیر کل کمیته امداد کهگیلیویه و بویر احمد در مصاحبه با خبرنگاران در مورد چگونگی استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با عرض تسلیت به مردم ایران به ویژه اهالی مصیبت زده کرمانشاه، گفت: 29 پایگاه ثابت و سیاردر سراسر استان آماده جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور است.
وی افزود: از این تعداد، 17 پایگاه که دفاتر کمیته امداد در استان هستند ثابت بوده و 12 پایگاه سیار نیز با همکاری مراکز نیکوکاری وظیفه جمع آوری کمک های نقدی و کلایی مردم را برعهده دارند.
محبی، مواد غذایی کنسرو شده، شیرخشک، نان، آب معدنی، البسه گرم، پتو و زیرانداز را از مهترین نیازهای مردم زلزله زده اعلام کرد.
وی با تأکید بر اینکه تمامی کمک های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن برای توزیع در بین زلزله زدگان به کمیته امداد کرمانشاه تحویل داده می شود، ادامه داد: کمک های نقدی مردم برای تأمین کالاهای اساسی زلزله زدگان هزینه می شود.
محبی عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سسسسس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
سلام ما لنده هستیم میخاستیم پوشاک کمک کنیم این پایگاه های سیار کجا هستن؟ پس چرا ما نمیبینیم
اگه پایگاه سیار میذارین لطفا اطلاع رسانی کنین
زمستونه مردم به شدت به لباس گرم نیاز دارن
شماره تلفنی چیزی بذارین لطفن
متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار