مطمئنا چنین کسانی که حریم قانون را رعایت نمی کنند باید منتظر برخورد قاطع قانون باشند . شخص خاطی حالا متوجه می شود که هر نوع اعتراض یا شکایتی لازم است در مسیر قانونی قرار بگیرد .
کد خبر: ۵۲۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 15 November 2017
این روزها شبکه های اجتماعی چنان گسترده شده است که هر کس هر موضوعی را که به نظر یا به دستش می رسد بی مهابا منتشر می کند بدون اینکه به عواقب قانونی آن توجه کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هفته گذشته بود که ماجرای یک بنر به مدد همین شبکه های اجتماعی سرتاسر ایران را دور زد و گاها از یکی از استان های ایران سر در می آورد و نکته بد این ماجرا ، اسامی حقیقی و حقوقی بود که در این بنر درج شده بود .(اینجا)
از آنجا که این اتفاق جوانب مختلفی داشت ، بسیاری افراد شاکی بودند و خواستار پیگیری ماجرا بودند ضمن اینکه افرادی که در این بنر بودند هم بی خبر از همه جا ناگهان متوجه می شوند که با یک تهمت ( بعضی ادعا داشتند که اصلا ربطی به این موضوع ندارند و بی دلیل اسم آنها در بنر به عنوان بدهکار نوشته شده است)مواجه شده اند و سراسر شبکه های اجتماعی هم این موضوع را نشر می دهند. از طرف دیگر با آبروی مردم یک منطقه هم به نوعی بازی شده بود و مهمتر اینکه بیم آن می رفت این به یک رویه تبدیل شود و فردا و فرداهای دیگر هر کس از راه برسد اقدام به این کار کند.
شنیده های تابناک حکایت از این دارد که پس از شکایت افراد و همچنین ورود قاطع دستگاه قضایی به موضوع ، فرد خاطی بازداشت شده است. مطمئنا چنین کسانی که حریم قانون را رعایت نمی کنند باید منتظر برخورد قاطع قانون باشند . شخص خاطی حالا متوجه می شود که هر نوع اعتراض یا شکایتی لازم است در مسیر قانونی قرار بگیرد و مطمئنا با مراجعه به مراکز قضایی ، خیلی منطقی و راحت تر می توانست به حق و حقوق خود برسد و نیازی به این همه بازی با حیثیت افراد نبود!
از طرف دیگر این اقدام قضایی می تواند هشداری جدی باشد به کسانی که دانسته یا ندانسته در شبکه های اجتماعی فعالیت های غیر قانونی انجام می دهند.
لازم به توضیح است که چند روز پیش یکی از کافه های بین راهی جاده چرام به یاسوج اسم برخی افراد را در یک بنر درج و به عنوان بدهکارانی که بدهی خود را نمی پردازند درج کرده بود.
 
اقدام قاطع دستگاه قضایی با ماجرای بنر نویسی غیر قانونی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
اوفی ! چه خوبش کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
همه امروزبدطلب حسابن شکایت چن نفره بکنه بدبخت کاری خوبی کرده چرابه حساب بیت المال چیزی میخورندچراپولشه نمیدن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
کاش با عاملین نصب بنر بر روی گلزار شهید بخرد در همون منطقه هم برخورد میشد و تبعیضی بین خانواده ها قاعل نمی شدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار