دکتر ایلامی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
کد خبر: ۵۲۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 15 November 2017
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آزمون استخدامی پیمانی جدید که بر اساس اعلام سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ۲۵ آبان ماه منتشر می شود؛ در مجموع ۲۲۹ نفر جذب این دانشگاه خواهند شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر اورنگ ایلامی افزود: از این تعداد در رشته های پرستاری۸۵نفر، اتاق عمل۱۴نفر، هوشبری۸نفر، پرتوشناسی۷نفر، علوم آزمایشگاهی۱۱نفر، ماما۱۹نفر، پزشک عمومی۹نفر , متخصص طب اورژانس۲نفر جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین در رشته های تحصیلی پذیرش و مدارک پزشکی ۵نفر، داروساز۳نفر، روانشناس۳نفر، تغذیه ۴نفر، تجهیزات پزشکی ۲ نفر، بهداشت محیط ۲ نفر، بهداشت حرفه ای ۱نفر و کارشناس و کاردان فوریت های پزشکی نیز ۴ نفر از طریق این آزمون استخدام می شوند.

وی تاکید نمود: با تلاش های صورت گرفته در این آزمون نیروهای اداری، مالی و فنی هم، جذب خواهند شد که این رشته ها، شامل کارشناس پژوهشی ۲نفر، کارشناس آموزشی و فرهنگی ۳نفر، رشته های اداری و مالی ۲۹ نفر، روابط عمومی ۲نفر، تاسیسات ۵ نفر و کارشناس کامپیوتر ۹ نفر است.

دکتر ایلامی با عنوان اینکه اغلب این نیروها برای بیمارستان های جدید استان در نظر گرفته شده اند، یادآور شد: آزمون حد نصاب نمره خواهد داشت و بومی به صورت شهرستانی در این آزمون محاسبه می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
باسلام .من نمیدونم مدیرکل میراث فرهنگی استان کی میخواد به فک جذب نیروهای مرتبط با سازمان باشد خدارا خوش می اید همه نهادهای دولتی هر چند ماه ازنون استخدامی برگزار می کنند ولی قریب به ۸سال است که در استان کهگیلویه بویراحمد هنوز یه باستانشناس استخدام نشد با وحود نیاز مبرم شهرستانها جناب مدیرکل پسفردا شما یا باز نشست میشید یا برکنار .مدیر کل بعد که بباد روز از روز و روزی از نو . بدبخت به ما تحصیلکردهای میراث فرهنگی که عمرمان تمام شد بدون یه ازمون استخدامی . لازم به ذکر است که رشته های ما را هیچ نهاد دیگر تا حال در ازمونها پذیرش نکردند . این میز وصندلی وپست مقام که ماندنی نیستن . پس رضای خدا که باشه به فکر جوانان تحصیلکرده وببکار دهه ۶۰ باش که چندین سال منتظر استخدام این سازمان بوده اند وهستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار