مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه خبر داد:
مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه وقوع حادثه تلخ زلزله غرب کشور که سبب کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه شد را موجب تألم و تأثر عمیق در قلب همه ایرانیان نوعدوست دانست .
کد خبر: ۵۲۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 17 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده گفت: طی اقدامی ارزشمند و قابل ستایش مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان کهگیلویه همراه با دیگر مسئولین و مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی ،هموطنان خود در حادثه زلزله استان کرمانشاه را یاری خواهند نمود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه خبر داد/روابط عمومی های ادارات شهرستان کهگیلویه آسیب زدگان زلزله غرب کشور را یاری خواهند نمود
 سید نعمت الله ریحان نژادگفت: در پی وقوع این حادثه دلخراش مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان کهگیلویه ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده علاوه بر کمک های غیرنقدی، یک روز حقوق خود را به زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص خواهند داد و در تلاش هستند با رایزنی های خویش در سطح ادارات شهرستان زمینه حضور و مشارکت حداکثری مدیران و دیگر کارکنان ادارات را در جهت جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی برای یاری رساندن به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه فراهم آورند.
ریحان نژاد گفت: کوشش در جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان این حادثه و مصیبت دلخراش نیاز به حمایت و پشتیبانی همه جانبه تمامی دستگاهها ، نهاد ها و مردم نوع دوست دارد و لذا قدم در جهت تأمین کلیه مایحتاج و نیازهای آسیب دیدگان به تنهایی از عهده دولت یا یک نهاد خاص بر نخواهد آمد.
مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه اظهار داشت: طبق اطلاعات رسیده از سطح شهرستان و ادارات ، خدمات و کمکهای خوب و قابل ذکری از طرف مردم و مسئولین به آسیب دیدگان زلزله اخیر گردیده و کمک کردن و خدمات رسانی در شرایط فعلی از وظایف همه ما است و نباید در این باره دریغ نماییم.
وی تلاش و مجاهدت مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان را قابل تقدیر و ستایش دانست و گفت: امید است مردم و مسئولین دستگاه های اداری جهت رفع مشکلات مردم زلزله زده کرمانشاه نهایت همکاری را با دستگاه های متولی داشته و از هیچ کمکی در این خصوص دریغ نورزند.


خـــــــبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسمعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
احسن بر این اقدام ارزشمند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار