گزارش کامل برگزاری مراسم مشک تشنه در چرام
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام : امیدوارم هر چه زودتر وضعیت فرهنگسرای این شهر به نتیجه برسد و به گونه ای نباشد که مردم شهرستان این آرزو را به قیامت ببرند. دهبانی : اینجا جای این گلایه نبود.
کد خبر: ۵۲۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 18 November 2017
صبح امروز با حضور فرماندار چرام ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و برخی میهمانان از استان های شرکت کننده ، آئین اختتامیه سومین سوگواره منطقه ای شعر آئینی مشک تشنه در شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در ابتدای این آئین ، سعید خردمند ، ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان ، شرکت کنندگان در بخش مسابقه و اقشار مردم ، گفت : در این دوره از سوگواره ۶استان اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، فارس ، بوشهر ، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.

خردمند افزود : در سومین دوره از این سوگواره ۵۳۷ اثر در بخش های ، سپید ، کلاسیک و محلی ، به دبیرخانه ارسال شد که در هر بخش سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرند.

از آقای دهبانی نگذارید مردم چرام آرزوی فرهنگسرا را به قیامت ببرند تا جواب دهبانبی ، اینجا جای این گلایه نبود! تا دست به نقدی حاج ذولفقاری + حواشی و تصاویر

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت : متاسفانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با یک نیرو که هم مدیر است و هم کارهای خدماتی را انجام می دهد اداره می شود و اگر مشکلاتی در برگزاری این مراسم وجود دارد عذرخواهی می کنم.

خردمند گفت : یکی دیگر از مشکلات شهرستان چرام موضوع فرهنگسرا است که متاسفانه تاکنون بی نتیجه مانده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در ادامه گفت : امیدوارم هر چه زودتر وضعیت فرهنگسرای این شهر به نتیجه برسد و به گونه ای نباشد که مردم شهرستان این آرزو را به قیامت ببرند.

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن خیر مقدم به میهمانان خارج از استان گفت : در چنین آیینی جای خالی مرحوم ولوی احساس می شود


دهبانی افزود : از ظرفیت چنین برنامه های که در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود ، برای ترویج آئین های دینی استفاده می شود .

وی با اشاره به برگزاری این آئین در چرام افزود : از اینکه شهرستان چرام دارای چنین ظرفیتی است که چنین برنامه ای را در این سطح برگزار می کند خوشحال هستم.

از آقای دهبانی نگذارید مردم چرام آرزوی فرهنگسرا را به قیامت ببرند تا جواب دهبانبی ، اینجا جای این گلایه نبود! تا دست به نقدی حاج ذولفقاری + حواشی و تصاویر

دهبانی گفت : با توجه نیازهایی که مردم دارند ، وظیفه ما است که با برگزاری چنین برنامه هایی به افزایش سطح آگاهی های مردم در زمینه آئین های دینی کمک کنیم.

دهبانی در بخش دیگری از سخنان خود به گلایه های مدیر ارشاد شهرستان اشاره کرد و گفت : بیان چنین موضوعی در این مراسم لازم نبود ضمن اینکه این خواسته به حقی است و حتما باید پیگری شود که البته آغاز این کار باید در خود شهرستان آغاز شود.

دهبانی در پایان مراسم به خبرنگار تابناک گفت : در خصوص فرهنگسرای شهر ما فقط مجری هستیم و باید مجموعه ای از دستگاه ها خصوصا در خود شهرستان تصمیم به اجرای این پروژه بگیرند و ما هم با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

این مراسم حواشی هم داشت از جمله سیستم صوتی که بسیار نامناسب و آزار دهنده بود .

حاشیه دیگر نبود ائمه جمعه و شاعران آئینی شهرستان چرام در این مراسم بود .

از آقای دهبانی نگذارید مردم چرام آرزوی فرهنگسرا را به قیامت ببرند تا جواب دهبانبی ، اینجا جای این گلایه نبود! تا دست به نقدی حاج ذولفقاری + حواشی و تصاویر

در پایان مراسم ذوالفقاری رئیس راه و شهرسازی چرام خطاب به دهبانی گفت. : کار اهدای زمین برای فرهنگسرا از طرف راه و شهر سازی انجام گرفته است و تنها منتظر تایید مدیر کل فرهنگ و ارشاد است که امیدواریم هر چه زودتر این موافقت و اقدامات بعدی صورت گیرد.
در پایان از برگزیدگان تجلیل شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار