کد خبر: ۵۲۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 18 November 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

مشکل خطوط همراه اول در روستاهای شهرستان کهگیلویه 


مشکل خطوط همراه اول در روستاهای شهرستان کهگیلویه 

به قلم رضا ابتکار


 در عصر فناوری و اطلاعات که حتی دور ترین نقاط ایران نیز از نعمت تلفن همراه بهره مند هستند و به خطوط همراه اول متصل هستند و همچنین میزان سرعت اینترنت در آن نقاط بصورت تری.جی و فور.جی ( 3g_4g) می باشند متاسفانه چندین روستا از شهرستان های کهگیلویه با مشکل اختلال در خطوط تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و داده های اینترنتی مواجه هستند به نحوی که اهالی روستاهای مورد نظر برای برقراری یک تماس کوتاه مجبور هستند به بالاترین نقاط بر روی تپه ها رفته و در نقطه ای قرار بگیرند که بتوانند بعد از چندین دقیقه یک تماس برقرار کنند.
  این در حالیست که شهروندان شهرهای کهگیلویه به لحاظ پوشش شبکه های تلفن همراه و آنتن دهی و داده های اینترنتی در شرایط مطلوبی قرار دارند؟؟؟
   اما در حال حاضر اهالی چندین روستای شهرستان فاقد اینترنت می باشند و جوانان و دیگر اهالی این روستاها که از فضای مجازی استفاده میکنند و عضو شبکه های مجازی می باشند مجبور هستند چندین ساعت صبر کنند تا یک پیام ساده در یکی از شبکه های مجازی بخوانند و یا بتوانند ارسال کنند.
   در این روزگاری که عصر اینترنت و تحول فضای مجازی محسوب میشود و مردم با فضای مجازی سروکار دارند و از آن جایی که رئیس جمهور محترم و وزیر ارتباطات دستور ویژه ای داده اند مبنی بر اینکه در تمام روستاها و شهرهای ایران تبادل اطلاعات باید بدون محدودیت رد و بدل شود و از طرفی دیگر با توجه به آنکه شبکه های همراه اول رتبه اول را در میان سایر اپراتورهای موبایلی در ارائه خدمات در کشور کسب نموده است و ارتقای کیفیت این شبکه ها در اختیار مخابرات می باشد تنها در خواست روستائیان عزیزی که ذخایر نظام جمهوری اسلامی محسوب میشوند، این است که مدیریت محترم و پرتلاش مخابرات شهرستان های کهگیلویه و چرام با تعامل،همکاری،درایت و تلاش بیشتری مشکلات روستاهای کهگیلویه بزرگ و چرام را در اسرع وقت برطرف سازند.

رضا ابتکار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار