مهمترین اخبار حوادث کهگیلویه و بویراحمد
روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد حوادثی رخ داد که موجب مصدومیت تعداد زیادی از مردم شده است . ازبرخورد پژو با تیر چراغ برق! تا تصادف ماکسیما در گچساران و اهدای اعضای بدن دانش آموز بویراحمدی.
کد خبر: ۵۲۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳ 19 November 2017
روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد حوادثی رخ داد که موجب مصدومیت تعداد زیادی از مردم شده است . ازبرخورد پژو با تیر چراغ برق! تا تصادف ماکسیما در گچساران و  اهدای اعضای بدن دانش آموز بویراحمدی.
به گزارش تابناک  کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته استان حوادث متعددی را شاهد بود که  علاوه بر حوادث ناگوار و مصدومیت تعدادی افراد ، اهدای اعضای بدن دانش آموز مرگ مغزی توسط خانواده وی از انسانی ترین حوادث این روز بود.
پیکانی که از درون آتش گرفت !
خودروی سواری پیکان که به علت نقص فنی در محور یاسوج به اصفهان دچار سانحه آتش سوزی شده بود با هوشیاری راننده پس از برخورد با گارد ریل متوقف شد.
خودروی سواری پیکان که به علت نفص فنی در کلیومتر 15 محور یاسوج به اصفهان دچار سانحه آتش سوزی شده بود با هوشیاری راننده پس از برخورد با گارد ریل متوقف شد.
شایان ذکر است، پس از بروز نقص فنی و شعله ور شدن آتش در موتور خودرو، راننده جهت متوقف نمودن وسیله نقلیه آن را به گارد ریل کنار جاده می کوبد و محل حادثه را ترک میکند.
لازم به یادآوریست، پس از تماس راننده خودرو با آتش نشانی استان کهگیلویه وبویراحمد و حضور به موقع مأموران اطفاء حریق، آتش خاموش شده و هیچ گونه خسارت جانی به بار نیامد.
 
از ماکسیما گچسارانی که به مقصد نرسید و پیکانی که از درون آتش گرفت تا اقدام پسندیده خانواده ی دانش آموز مرگ مغزی بویراحمدی + تصاویر 

برخورد پژو با تیر چراغ برق!
عصر دیروز بر اثر برخورد شدید یکدستگاه پژه 405 با تیر چراغ برق در میدان ورودی شهر دهدشت از سمت چرام موجب زخمی شدن سرنشینان پژو شد.
در این حادثه دو نفر سرنشین پژو به دلیل جراحات وارده به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل شدند.
علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی رانندگی در دست بررسی است اما ظاهر تصادف از سرعت بالای پژو حکایت دارد.
 
 از ماکسیما گچسارانی که به مقصد نرسید و پیکانی که از درون آتش گرفت تا اقدام پسندیده خانواده ی دانش آموز مرگ مغزی بویراحمدی + تصاویر

اهدای اعضای بدن دانش آموز بویراحمدی
با رضایت والذین اعضای بدن دانش آموز مرگ مغزی در کهگیلویه و بویراحمد به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید.
با رضایت خانواده، اعضای بدن محمدرضااهداء سه عضو دانش آموزی مرگ مغزی در استان فاتحیان دانش آموز مرگ مغزی لودابی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیماران نیازمند اهدا شد.
بنا به این گزارش، رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یاسوج دو کلیه و کبد این دانش آموز از بدن وی جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به شیراز انتقال یافت.
ساسان عباسی افزود: محمد رضا فاتحیان 13 ساله پایه ششم ابتدایی در مدرسه شهید پیرایش روستای ظفر آباد چین در بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد مشغول به تحصیل بود که چند روز پیش بر اثر تصادف رانندگی دچار مرگ مغزی شد.
پدر وی درگفتگو با خبرگزاری صدا و سیما هدف از این کار را بخشیدن ادامه زندگی با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندش عنوان کرد و گفت: بسیار خوشحالم که پس از مرگ فرزندم بیماران نیازمند می توانند به واسطه اعضای بدن وی به زندگی خود ادامه دهند.
از ابتدای امسال تاکنون اعضای بدن هجده بیمار در کهگیلویه و بویراحمد به بیماران نیازمند اهدا شد.
 
از ماکسیما گچسارانی که به مقصد نرسید و پیکانی که از درون آتش گرفت تا اقدام پسندیده خانواده ی دانش آموز مرگ مغزی بویراحمدی + تصاویر 

تصادف ماکسیما در گچساران
عدم دید کافی ناشی از نبود علایم هشداردهنده در مسیر حفاری جاده کنارگذر در شهرستان گچساران حادثه افرید و یک زخمی برجا گذاشت.
تصادف خودروی ماکسیما در ساعت دو و 30 دقیقه بامداد شب گذشته به دلیل حفاری کنار گذر گچساران و عدم نصب علایم هشداردهنده باز هم حادثه آفرید و خسارت هایی به این خودرو و راننده وارد شد.
راننده این خودرو به بیمارستان منتقل شد.
کشف محموله کالای قاچاق یک میلیارد ریالی در جاده یاسوج - اصفهان
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محموله کالای قاچاق یک میلیارد ریالی روز شنبه در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان کشف و ضبط شد.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: این محموله شامل 77 عدد درب ساختمانی و 117 عدد دستگیره آن بوده است.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دنا هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بازرسی از این کامیون 69 عدد درب فلزی یک لنگه، هشت عدد درب شیشه ای ضدسرقت 2 لنگه و 117 عدد دستگیره درب کشف و ضبط شد.
سردار انصاری عنوان کرد: بررسی ها نشان داد که این کالاها فاقد هرگونه اسناد مثبت گمرکی بوده است.
وی ابراز داشت: این محموله کالای قاچاق در یکی از استان های جنوبی کشور بارگیری و به مقصد یکی از استان های مرکزی حمل می شد.
سردار انصاری گفت: راننده این کامیون پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
وی اظهار داشت: کامیون حامل این میزان کالای قاچاق نیز به پارکینگ انتقال یافت.
واژگونی خودرو سمند در تنگ کناره
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از واژگونی خودروی سمند در تنگ کناره دشتروم و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.
جلال پوران فرد با بیان اینکه این اتفاق صبح امروز (شنبه 27 آبانماه) ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه رخ داد گفت: این حادثه دو مصدوم در پی داشت.
وی بیان کرد: با اعلام این خبر آمبولانس دشتروم به منطقه اعزام و پرسنل اعزامی بعد از ارائه خدمات درمانی مناسب، مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.
رئیس مرکز اورژانس 115 استان، خاطر نشان کرد: حال مصدومان مساعد گزارش شده است.
 
لاستیک پژو ترکید و پژو به درخت خورد
ساعت ۳و۳۳ دقیقه روز شنبه، واژگونی پژو بر اثر ترکیدن لاستیک و برخورد با درخت (سپیدار) در امیر آباد دشت روم، یک مصدوم بر جای گذاشت.

از ماکسیما گچسارانی که به مقصد نرسید و پیکانی که از درون آتش گرفت تا اقدام پسندیده خانواده ی دانش آموز مرگ مغزی بویراحمدی + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار