مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 41 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات بسته رونق تولید بهره مند شدند.
کد خبر: ۵۲۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 19 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام اظهار کرد: از ابتدای اجرای دستورالعمل پرداخت تسهیلات طرح رونق و پس از ثبت‌نام واحدهای تولیدی و متقاضیان در سامانه بهین یاب و با هماهنگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه های اجرائی و بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون بیش از 409 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی پرداخت‌ شده است.
وی تصریح کرد: در سال 95 تعداد 35 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی موفق به دریافت 284 میلیارد ریال تسهیلات و در سال 96 نیز 8 واحد تولیدی موفق به دریافت 125 میلیارد ریال تسهیلات شدند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درمجموع، تاکنون 41 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت 409 میلیارد ریال تسهیلات شدند.
بنام تصریح کرد: تسهیلات طرح رونق در راستای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط در به ظرفیت رسانی و راه اندازی واحدهای راکد و طرحهای با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اجرا شده که یقینا نقش مهمی در تقویت بخش تولید و صنعت استان دارد .
وی با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید، حمایت از تولید و صنعت داخلی است، خاطرنشان کرد:در استان کهگیلویه و بویراحمد واحدهای تولیدی موفق بسیاری وجود دارد که محصولات فراوانی با کیفیت مطلوب تولید می‌شوند و قابل‌ رقابت با محصولات خارجی هستند و استفاده مردم از تولید داخلی نقش غیرقابل ‌انکار در رونق تولید داخلی دارد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت مراجعه به سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات افزود: از کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و زیرظرفیت استان و طرحهای با پیشرفت بالای 60 درصد دعوت می شود که با توجه فرصت اندک باقیمانده هرچه سریعتر به سامانه بهین یاب به منظور بهره مندی تسهیلات بسته رونق تولید مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار