ماجرای وصیت یکی از شهدای کهگیلویه و بویراحمدی ، در نوع خود جالب و پندآموز است. شهیدی که وصیت کرده بود دستش را از تابوت بیرون بیاورند!
کد خبر: ۵۲۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 21 November 2017
هشت سال دفاع ایرانیان در مقابل تجاوز همه جانبه ی نیروهای بعثی ، باعث ایجاد حماسه هایی شده است که در تاریخ ماندگار خواهند بود. از حضور پیر و جوان و حتی نوجوانان در خط مقدم تا حضور گسترده زنان در عملیات های پشتیبانی پشت خط مقدم. در این بین برخی شهدای جنگ هم بودند که تا سالها پس از جنگ ، اقدامات ، سخنان و محتوای وصیت نامه های آن ها مورد توجه قرار می گیرد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای وصیت یکی از شهدای کهگیلویه و بویراحمدی ، در نوع خود جالب و پندآموز است. شهیدی که وصیت کرده بود دستش را از تابوت بیرون بیاورند!
این شهید با بصیرت و ولایتمدار استان شهید سید عبدالظریف تقوی است، این تصویر دستی بیرون مانده از تابوت شهید سیدعبدالظریف تقوی سوق است که در وصیت نامه‌اش نوشته بود، دستهایم را از تابوت بیرون بیاورید تا همه بدانند که آدمی با دست خالی از دنیا می رود.

شهیدی که دستش از تابوت بیرون بود + تصویر

شهید سید عبدالطیف تقوی سوق فرزند: ميرفرج تاريخ تولد: 1341 محل تولد: روستای خليفه اي ، يگان اعزام كننده: بسيج ، محل شهادت: فاو ، تاريخ شهادت: 26/11/1364شهید سید عبدالظریف تقوی سوق،  وصیت کرده بود در مراسم تشییع جنازه اش ، تا گلزار شهدا، دستش را از تابوت بیرون بیاورند تا همه بدانند آدمی در کوچ از دنیا، با دست خالی می رود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
درودخدابراین مردان بی ادعا که حتی بامرگشان هم پیام رسان حدود الهی هستند....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار