کد خبر: ۵۲۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 19 November 2017
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارک جنگلی یاسوج به عنوان یک ظرفیت کم نظیر طبیعی به محلی امن برای معتادان تبدیل شده است.

جبار کیانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج احداث مجتمع رفاهی نفت در یاسوج را ضروری و موثر در توسعه دانست و اظهار داشت: توسعه بدون ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: به طور حتم در صورت احداث این مجتمع شاهد حضور مسافرانی از تمام نقاط کشور، افزایش پروازها و حجم ورود مسافر به استان بوده که در صورت ماندگاری شاهد رونق بازار و حتی معرفی ظرفیت‌های استان برای سرمایه گذاری هستیم.

کیانی‌پور با اشاره به اینکه پارک جنگلی یاسوج به عنوان یک ظرفیت کم نظیر طبیعی به محلی امن برای معتادان تبدیل شده است، بیان کرد: با آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی نفت و حتی بعد از احداث تاسیسات شاهد اشتغال افراد متعددی در این پارک هستیم.

وی بیان کرد: با ایجاد هر زیرساخت گردشگری در کنارش به صورت زنجیروار اتفاقات دیگری می‌افتد به طور مثال در کنار مجتمع وزارت نفت سرمایه گذار دیگری اقدام به احداث هتل آپارتمان می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته ایجاد فرصت‌ها شرایطی را برای فرصت‌های دیگری فراهم می‌کند که امیدوارم در این استان نیز شاهد چنین روندی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار