یادداشت،
منازل آپارتمانی شاهد در یکی از بهترین مناطق شهر دهدشت در محیطی کاملأ امن و در فضایی بسیار شیک و مدرن بنا نهاده شده است که به لحاظ استحکامات داخلی و ظرافت و طراحی از معدود ساختمان های شیک و بسیار مجهز آپارتمانی سطح استان است.
کد خبر: ۵۲۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 19 November 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی یکی از ساکنین منازل مسکونی شاهد است ، در پاسخ به انتشار یک گزارش(اینجا) که در این سایت خبری منتشر شده است و سایت خبری تحلیلی تابناک آن را عینا منتشر می کند.
 
متن جـــــوابیه:
منازل مسکونی شاهد یکی از شیک ترین و امن ترین منازل آپارتمانی شهر دهدشت
منازل آپارتمانی شاهد دهدشت از شیک ترین و ایمن ترین منازل آپارتمانی در سطح شهر دهدشت می باشد.
در گزارشی از سوی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد در سایت تابناک، مشکل پمپ آب یکی از بلوک ها به اشتباه به یکی از پر بازدید ترین خبرها در سطح فضای رسانه ای شهرستان و حتی استان منتشر شد.
در حالی که خرابی کنتور آب در همه ساختمان ها رایج است و چنین چیزی خیلی چیز عجیبی نیست،اما از آنجایی که خبرنگار تابناک مانند دیگر اهالی جامعه خبری شهرستان کهگیلویه همیشه حامی مردم بوده و در همه حال پیگیر مشکلات مردم است با استفاده از شم خبری خود، به این گزارش آب و تاب داده است و این حرکت باعث دلخوری اهالی شریف منازل آپارتمانی شاهد شده است.
منازل آپارتمانی شاهد در یکی از بهترین مناطق شهر دهدشت در محیطی کاملأ امن و در فضایی بسیار شیک و مدرن بنا نهاده شده است که به لحاظ استحکامات داخلی و ظرافت و طراحی از معدود ساختمان های شیک و بسیار مجهز آپارتمانی سطح استان است.
ظرافت و زیبایی،مستحکم بودن خانه ها، مجهز بودن خانه ها به لحاظ زیر ساخت ها، جدیدترین وسایل و تجهیزات به کار برده شده در این خانه ها و حتی بالا بودن متراژ این منازل باعث شده است که منازل آپارتمانی شاهد دهدشت در بین دیگر ساختمان های مسکونی سطح شهر دهدشت از قیمت بسیار بالایی برخوردار باشند.
دارا بودن مدیریت حراست و نگهبانی منازل آپارتمانی شاهد و منظم بودن این مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد و ساکنان، یکی از معدود ترین مواردی است که در هیچ یک از منازل آپارتمانی سطح شهر دهدشت تا به امروز دیده نشده است و داشتن چنین مدیریت منظمی باعث امنیت بسیار بالای خانه ها و اهالی شده است.
یکی از مهمترین ویژگی های منازل آپارتمانی شاهد داشتن سیستم موتورخانه گرمایشی و پمپ های بسیار قوی آب بوده است که با توجه به چنین طراحی بسیار دقیقی تا به امروز در هیچ یک از این منازل مشکل کمبود آب مشاهده نشده است.
از دیگر امکانات مجهز و با کیفیت این منازل و طراحی بسیار دقیق آن دارا بودن سیستم آسانسور میباشد که با توجه به چند طبقه بودن هر یک از ساختمان ها این ویژگی باعث رفاه حال اهالی این منازل شده است.
در پایان این نکته را نیز یاد آور شوم که قیمت بسیار بالای این منازل و رهن و اجاره باعث شده است که اکثرأ اقشار کارمند و افراد حقوق بگیر و پر درآمد به این منازل روی بیاورند و چنین موردی باعث کیفیت زندگی در این منازل شده است.
در پایان شبهه به وجود آمده در مورد بی کیفیت بودن این منازل را به شدت رد کرده و از سایت تابناک خواهشمندم این جوابیه را در سایت درج نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار