نماینده کهگیلویه بزرگ؛
رییس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی تحقق این امر را همکاری مردم و اضافه شدن اکیپ، دستگاه ها و ماشین آلات لازم از سوی شرکت گاز استان دانست.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 19 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی که در جلسه شورای اداری بخش چاروسا شرکت کرده بود اظهار داشت: از روند اجرای پروژه گازرسانی رضایت دارم و از جناب خادم و مجموعه گاز استان تشکر می نمایم.
عدل هاشمی پور گفت: با توجه به زمانبندی تعریف شده امیدوارم مردم شریف چاروسا زمستان امسال از نعمت گاز بهره مند گردند.
رییس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی تحقق این امر را همکاری مردم و اضافه شدن اکیپ، دستگاه ها و ماشین آلات لازم از سوی شرکت گاز استان دانست.
 
 برخورداری مردم منطقه چاروسا از گاز طبیعی در بهمن ماه سال جاری
 
مدیر عامل گاز استان عنوان کرد: از پیگیری و تلاش های نماینده مردم تشکر میکنم و بزودی با اضافه کردن یک اکیپ و چندین دستگاه سنگین، ضمن سرعت بخشیدن به اجرای پروژه، تمام توان و تلاش خود را بکار می بندیم که دهه فجر امسال گاز رسانی به قلعه رئیسی محقق شود.

 هاشمی پور همچنین با سماجت و تاکید خواستار شروع به کار ورزشگاه قلعه رئیسی و تعیین تکلیف پروژه ها و راه های روستایی چاروسا شد و در این جلسه دکتر علوی مدیرکل ورزش و جوانان و معاونت مدیر کل راه و شهرسازی استان متعهد شدند مصوبات جلسه در این خصوص را بزودی اجرایی نمایند.

بر پایه این گزارش،در پایان این نشست اداری مقرر شد بخشدار چاروسا مسئول پیگیری مصوبات و جلسه آتی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه های مربوطه را تنظیم نماید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
مگه چاروساهنوزگازنداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
نه و ری خیر موحد و بزرگواری نداره ! اگر هاشمی نبود به این زودی ها خبری نبود / اقبال کج اینجاست که همشون خودشون برا موحد و بزگواری هلاک می کنند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار