درآئینی بهره برداری از دومین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی دیشموک در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد
کد خبر: ۵۲۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 19 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،در آئینی با حضور مسئولان استانی وبخش دیشموک وجمعی از آموزش دهندگان وسوادآموزان بهره برداری از دومین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در شهر دیشموک آغاز شد.

در این آئین مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: این مرکز با هدف آموزش کاربردی سواد-مهارتهای اساسی زندگی-مهارتهای اجتماعی وحقوق شهروندی-اطلاع رسانی وآگاه سازی در کنار آموزش سوادپایه راه اندازی شد.
 
 بهره برداری از دومین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی دیشموک + تصاویر

هادی زارع پور گفت: این مراکز با استفاده از ظرفیت مدارس وواحدهای آموزش دولتی ویا از طریق مشارکت با سایر دستگاههای اجرایی از جمله جهاد کشاورزی –بهداشت ودرمان-تعاون-کارورفاه اجتماعی و همچنین در بخش غیردولتی فعالیت می کنند.

سرپرست آموزش وپرورش دیشموک هم گفت:با بهره برداری از این مرکز 2مرکز یادگیری محلی با بیش از100 سوادآموز مهارتهای زندگی واجتماعی را آموزش می دهند.

نوروزی گفت:در کلاسهای این مرکز سوادآموزان دوره های سوادآموزی-انتقال وتحکیم در گروه سنی 10تا49سال حضور دارند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت:6مرکز یادگیری محلی شامل2مرکزدولتی در دهدشت وسی سخت و4مرکز غیردولتی در دیشموک-بویراحمدودنا در استان وجود دارد.

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: مربیان این مراکز از طریق معلمان –مشاوران واجدشرایط ویا از طریق ظرفیت دستگاههای اجرایی-نهادها ومؤسسات عمومی غیردولتی مانند بسیج سازندگی در کانونهای فرهنگی ومساجد تأمین می شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار