مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح گفت: برخلاف تمام یاوه گویی ها و برخی اختلاف افکنی های کورکورانه، ارتش، سپاه، بسیج و دیگر ادارات و نهادهای مردمی و دولتی، در نهایت صمیمیت و همدلی و همدردی،صادقانه و خالصانه به خدمت و کمک رسانی به مردم مشغولند.
کد خبر: ۵۲۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 20 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از تلاش جهادی دانشجویان استان، در جمع آوری کمک های مردمی، پخت و پز و بسته بندی مواد و اقلام گوناگون و حضور جهادی دانشجویان، افزود: از عموم مردم استان به جهت ارسال ده ها کامیون سبک و سنگین، اقلام و کالاهای اساسی برای زلزله زدگان و مردم منطقه، صمیمانه تشکر می کنیم. 

تشکر از دانشجویان جهادگر به خاطر جمع آوری کمک های مردمی/ سیل کمک های مردمی، زلزله را شرمنده کرد
رضا رنجبر همچنین از شور، شعور و اقدام انقلابی و بی نظیر در ارسال به موقع کمک ها مردمی تشکر کرد و گفت: از همکاری و همگرایی همه ادارات و نهادهای کمک رسان استانی سپاسگزاری می نمایم.
  وی با بیان اینکه از بدو ورود کالاها به منطقه، کار توزیع کالاهای موجود با کمک و همکاری اهالی معتمد منطقه و دانشجویان جهادی و سایر همکاران اداری شروع شده است، عنوان کرد: اگرچه زلزله و خسارات وارده بسیار دلخراش و ناراحت کنتده است، اما شور، شوق، وحدت و همدلی ایجاد شده و همچنین سیل محبت های مردمی، زلزله را شرمنده کرد. 
رنجبر اظهار کرد: از نزدیک شاهد، دمیدن روح امید و تحرک در مردم منطقه علیرغم آلام ایجاد شده، بواسطه اظهار همدلی و همدردی ها هستیم.مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح تاکید کرد: برخلاف تمام یاوه گویی ها و برخی اختلاف افکنی های کورکورانه، ارتش، سپاه، بسیج و دیگر ادارات و نهادهای مردمی و دولتی، در نهایت صمیمیت و همدلی و همدردی، صادقانه و خالصانه به خدمت و کمک رسانی به مردم مشغولند و این نوع یاوه گویی هایی و عقده گشایی ارزش پاسخگویی ندارند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار