کد خبر: ۵۲۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰ 21 November 2017
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری بازسازی ۶ روستای آسیب دیده از توابع شهرستان سرپل ذهاب به سپاه فتح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار یدالله بوعلی در نشست با امام جمعه یاسوج با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تاکنون 51 کامیون کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به کرمانشاه ارسال شده که در زمینه کمک به زلزله‌زدگان جزو 5 استان اول کشور هستیم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های ضروری با هدف تقویت آرمان‌ها و پایداری انقلاب اسلامی ورود پیدا می‌کند و تاکنون با سرافرازی و سربلندی از ماموریت‌های خود بیرون آمده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و با اتکا به خدای بزرگ در تمامی میدان‌های دفاع از دین مبین اسلام و مستضعفان دنیا حضور فعال دارد.

بوعلی با تاکید بر اینکه آزادسازی شهر بوکمال سوریه و پاکسازی این شهر از لوث وجود داعش اقدام بزرگی بوده است، ابراز کرد: سپاه ریشه در ولایت داشته و در جبهه دفاع از جهان اسلام و مسلمانان نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌ها از جمله فرهنگی و اجتماعی حضور فعال و با نشاط داردو در جبهه‌های داخلی و دفاع از حریم حرم ماموریت‌های موفقی داشته است.

بوعلی با تشریح برخی خدمات انجام شده توسط بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف از جمله ارائه خدمت به مناطق محروم افزود: بسیج در زمینه تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری از جمله بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی تصریح کرد: تلاش‌های مجموعه سپاه استان برای برگزاری کنگره ملی شهدا، پیاده روی اربعین و خدمات رسانی به زائران حسینی در 26 موکب در داخل و خارج کشور انکارناپذیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار