کد خبر: ۵۲۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 21 November 2017
معاون توسعه و پیشگیری اداره بهزستی گچساران گفت: امسال بیش از 57 درصد از معتادان مراجعه کننده به کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان معادل 170نفر درمان شده اند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حشمت اله حبیبی افزود: 300 نفر امسال به کمپ های نیمه اقامتی ترک اعتیاد این شهرستان مراجعه کردند که از این تعداد تاکنون 170 نفر موفق به ترک مواد مخدر شدند.
وی بیان کرد: 6 مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد پنج مرکز ترک اعتیاد مختص آقایان و یک مرکز ترک اعتیاد مختص بانوان است.
حبیبی افزود: مهمترین مشکل معتادین بهبود یافته ، اشتغال است و این امر باعث می شود تا پس از مدتی بار دیگر این افراد به سمت مواد مخدر گرایش پیدا کنند.
وی طول مدت درمان معتادان مراجعه کننده به کمپ ها را 28روز اعلام کرد.
حبیبی عملکرد مراکز ترک اعتیاد این شهرستان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ماهانه بطور متوسط 25 نفر به این مراکز درمانی مراجعه می کنند.
معاون توسعه و پیشگیری اداره بهزستی گچساران متوسط سن افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی ترک اعتیاد زیر پوشش بهزستی این شهرستان را 20 تا 35 سال اعلام کرد و افزود: حمایت از خانواده معتادان در زمان ترک اعتیاد، برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای، و ارایه خدمات و آموزش از اقدامات مهم این اداره در زمینه پیشگیری و حمایت از خانواده معتادان این شهرستان است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار